وان پلاس تابستان امسال اولین گوشی تاشو خود را عرضه می‌کند

وان پلاس نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده گوشی قصد دارد تا با تولید اولین گوشی تاشو به بازار این محصولات بپیوندد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در سال های اخیر گوشی های هوشمند تاشو توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند. طبق اطلاعاتی که اخیرا توسط یکی از منابع […]

وان پلاس نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده گوشی قصد دارد تا با تولید اولین گوشی تاشو به بازار این محصولات بپیوندد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در سال های اخیر گوشی های هوشمند تاشو توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند. طبق اطلاعاتی که اخیرا توسط یکی از منابع آگاه در بازار منتشر شده در ایالات متحده ۲۸ درصد از کاربران برای خرید گوشی تاشو اقدام کرده اند و یا در فکر خرید یک دستگاه تاشو هستند.

ایجاد چنین شرایطی باعث شده است تا شرکت ها نیز تلاش کنند تا در موج این بازار باقی بمانند. به عنوان مثال گوگل اولین گوشی تاشو خود را در ۲۰ اردیبهشت رونمایی خواهد کرد. وان پلاس نیز با قرارگیری در این مسیر قصد دارد تا اواسط تابستان اولین گوشی تاشو خود را به بازار عرضه کند.

طبق توییتی که یکی از منابع آگاه بازار منتشر کرده است اولین گوشی تاشو وان پلاس در آگوست به مرحله عرضه می رسد. این منبع زمان دقیق رونمایی از این گوشی را اعلام نکرده است. البته این شرکت پیش از این در رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ به تولید گوشی تاشو تا اواخر امسال اشاره کرده بود.

احتمالا با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه منتشر شده زمان رونمایی از گوشی تاشو وان پلاس نزدیک به رونمایی از گوشی گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ باشد. باید منتشر خبرهای جدید در این زمینه بود تا جزئیات بیشتری از این گوشی و مشخصات فنی آن منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال