وان وب ۳۴ ماهواره دیگر را از پایگاه قزاقستان به فضا ارسال کرد

شرکت آریان اسپیس توانست از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان ۳۴ ماهواره دیگر شرکت وان وب را توسط موشک سایوز در مدار زمین قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، وان وب به تازگی ۳۴ ماهواره دیگر را از سری ماهواره های اینترنتی در مدار زمین قرار داد. این ارسال که در تاریخ ۱۴ سپتامبر […]

شرکت آریان اسپیس توانست از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان ۳۴ ماهواره دیگر شرکت وان وب را توسط موشک سایوز در مدار زمین قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، وان وب به تازگی ۳۴ ماهواره دیگر را از سری ماهواره های اینترنتی در مدار زمین قرار داد. این ارسال که در تاریخ ۱۴ سپتامبر انجام شد از پایگاه فضایی قزاقستان بوده است. هم اکنون وان وب حدود ۳۲۲ ماهواره اینترنتی در مدار زمین دارد. این شرکت قصد دارد با گسترش فعالیت خود در حالت کلی ۶۴۸ ماهواره در مدار قرار دهد تا بتواند خدمات اینترنت ماهواره ای را آغاز کند.

 با پرتاب اخیر این شرکت که توسط موشک سایوز انجام شد ۳۴ ماهواره دیگر نیز طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی در فاصله ۴۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت. وان وب نیز همانند اسپیس ایکس قصد دارد اینترنت پر سرعت جهانی را ایجاد کند. از مهمترین خصوصیات اینترنت ماهواره‌ای سرعت زیاد و تاخیر بسیار پایین آن است. با توجه به برنامه ریزی های این شرکت اگر تمامی پرتاب های مربوط به ماهواره های آن با موفقیت انجام گیرد تا پایان سال میلادی می تواند از برخی نواحی شمالی زمین مانند اروپای شمالی، کانادا، آلاسکا، گرینلند و ایسلند را از نظر اینترنت رسانی پشتیبانی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال