10 بازی برتر اندروید که طرفداران مسابقات اتومبیلرانی باید آن‌ها را دنبال کنند

بازی‎های مسابقات اتومبیلرانی هیجان‎انگیزترین بازی‎های موبایل هستند چون معمولا سطح رقابت در آن‎ها بالا است چه رقیب شما کامیپوتر باشد چه بازیکنان زنده. اگر به دنبال بازی‎های مسابقات  اتومبیلرانی جدیدی این هفته هستید، شانس آوردید چون ما لیستی از 10 بازی برتر اندرویدی اتومبیلرانی را برای شما فراهم کرده‎ایم، بعضی از آن‎ها جدید هستند و […]

بازی‎های مسابقات اتومبیلرانی هیجان‎انگیزترین بازی‎های موبایل هستند چون معمولا سطح رقابت در آن‎ها بالا است چه رقیب شما کامیپوتر باشد چه بازیکنان زنده. اگر به دنبال بازی‎های مسابقات  اتومبیلرانی جدیدی این هفته هستید، شانس آوردید چون ما لیستی از 10 بازی برتر اندرویدی اتومبیلرانی را برای شما فراهم کرده‎ایم، بعضی از آن‎ها جدید هستند و بعضی‎ آن‎ها بازی‎های محبوب قدیمی هستند که چند وقتی می‎شود بازیکنان را به خود مشغول کرده‎اند.

Drift Girls

Drift-Girls

اگر بتوانید از مضحک‎ و خنده‎دار بودن راهی که Drift Girls در این بازی نشان داده ‎است عبور کنید، گیم‎پلی واقعی بازی و دریفت‎‏زدن واقعا جالب و گرافیک خودروهای سواری و کامیون‎ها بی‎نظیر است. از آنجاییکه این بازی تمرکز بر دریفت زدن دارد بنابراین توجه به دریفت زدن برای انجام بی‎نقص این کار به معنی کسب بالاترین امتیاز است.


Motorworld Car

Motorwolrd-Car-Factory

این بازی شاید بازی اتومبیلرانی طبق استانداردهای شما نباشد، ولی باید مدیریت یک کارخانه‎ی ماشین را بر عهده بگیرید، وسایل نقلیه‎ی خود را بسازید و حتی اندکی اتومبیلرانی هم در بازی دیده می‎شود. شما حتی می‎توانید دوستان خود را برای مسابقه به چالش بکشید.


Drive Ahead!

Drive-Ahead

Drive Ahead بازی است که در رابطه با شاخ به شاخ شدن و مبارزه با وسایل دیگر و منکوب کردن حریفتان است. ده‎ها خودروی متفاوت در این بازی به چشم می‎خورد از ماشین‎‎های فرمول یک گرفته تا کامیون‎های جمع‎آوری زباله و تعداد مراحل بسیار زیاد است.


Extreme Car Driving Simulator

Extreme-Car-Driving-Simulator

همانطور که نام این بازی اشاره دارد، این بازی اکثرا یک شبیه‎ساز رانندگی به شمار می‎رود و برخلاف دیگر بازی‎ها سطح ماشین‎سواری و مسابقه در آن پایین است، ولی گرافیک این بازی فوق‎العاده بالا است و خودروهای کمی برای از حالت قفل خارج کردن به چشم می‎خورند.


Bike Racing Mania

Bike-Racing-Mania

Bike Racing Mania بازی تماما در رابطه با بدل‎کاری و حفظ تعادل است به طوری که شما باید 30 مرحله‎ی متفاوت را که پر از پرش، دست‎انداز و غیره است را رد کنید. البته ده‎ها بدل‎کاری برای انجام دادن به چشم می‎خورد، در حالیکه شما می‎توانید موتور خود را برای عملکرد بهتر آپگرید کنید.


Nitro Nation Racing

Nitro-Nation

بازی Nitro Nation با دنبال کردن جای‎ پای بازی‎هایی نظیر CSR Racing، شما را به مسابقات پرهیجانی می‎کشاند تا با دیگران به رقابت بپردازید. گرافیک این بازی عالی است و جنبه‎های بصری زیبای کافی برای جلب کردن شما وجود دارد و شما همه نوع خودرو در آن پیدا می‎کنید از ماشین‎های عضلانی (ماشین های عضلانی یا Muscle Cars عنوان خودروهای قدرتمند در سایز متوسط رو به بزرگ گفته می شود که به خودروهای جاده معروف هستند. این خودروها، از جمله ماشین های قوی و پرکاربرد شهری نیز به حساب می آیند. خودروهای عضلانی برای سرعت و شتاب ساخته نشده اند؛ بلکه به خاطر داشتن موتورهای قدرتمند و اغلب 8 سیلندری، برای مسابقات خاص مثل مسابقات درگ استفاده می شوند. این کلاس از خودروها طرفداران پر و پا قرص زیادی دارند.) گرفته تا ماشین‎های وارداتی و ماشین‎های بیشتر که شما امکان سفارشی‎کردن یا آپگرید آن‎ها را دارید.


Draftmaster Pro

Draftmaster-Pro

Draftmaster Pro این بازی ادای دینی به ماشین‎های قدیمی ماشین‎سواری کلاسیکی است که در کنسول نینتدو پیدا می‎کنید. شما می‎توانید از بین سه سری مسابقه‎ی مختلف انتخاب کنید از جمله کامیون‎ها، ماشین‎های تقویت شده و ماشین‎های مسابقه سرعت و در هر سری از بین چندین خودرو می‎توان گزینش کرد. جایزه‎ی مسابقات نقدی است که شما می‎توانید با استفاده از آن خودروهای بیشتری بخرید و جنبه‎های کنترلی این بازی نسبتا نیز ساده است.


Need For Speed No Limits

Need-For-Speed-No-Limits

بازی Need for Speed No Limits تمام چیزهای لازم را در خود دارد. گرافیک، مواد خام لازم و به اندازه‎ی کافی گیم‎پلی مملو از صحنه‌های اکشن. برای بالا بردن رتبه خود از بین مسابقات ماشین‎سواری زیرزمینی و باز کردن خودروهای جدید، آپگرید کردن آن‎ها و سفارشی کردن آن‎ها طبق میل قلبی خود، مسابقه دهید.


Flail Rider

Flail-Rider

آن دسته از افرادی که به دنبال تخریب هستند بعد از پیدا کردن بازی Flail Rider دیگر نباید دنبال چیزی باشند. هدف در این بازی ساده است، ماشین‎سواری در نقشه‎ی بازی و خراب کردن هر ساختمانی که مشاهده می‎کنید برای به دست آوردن هرچه امتیاز ممکن که می‎شود. بیش از 50 ماشین برای از حالت قفل خارج کردن و به اندازه‎ی کافی ساختمان برای از پا درآوردن وجود دارد.


Thumb Drift – Furious Racing

Thumb-Drift

در پایان این لیست بازی Thumb Drift – Furious Racing را داریم. یک بازی که باعث شده است دریفت زدن آسان و یکسری جنبه‎های گرافیکی جالب با ده‎ها خودرو برای باز کردن دارد. شما همچنین می‎توانید از بهترین لحظات بازی عکس بگیرید و آن‎ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال