مدیر عامل OpenAI: چت بات ChatGPT جذاب اما وحشتناک است

مدیر عامل OpenAI در مصاحبه اخیر خود چت بات ChatGPT را محصولی جذاب می داند اما به گفته وی این فناوری محصولی عالی و یکپارچه نیست. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI در مصاحبه های اخیر خود در مورد ChatGPT صحبت کرده است. وی در یکی از این مصاحبه […]

مدیر عامل OpenAI در مصاحبه اخیر خود چت بات ChatGPT را محصولی جذاب می داند اما به گفته وی این فناوری محصولی عالی و یکپارچه نیست.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI در مصاحبه های اخیر خود در مورد ChatGPT صحبت کرده است. وی در یکی از این مصاحبه ها اعلام کرد از مشکلات مربوط به این فناوری آگاه است و در توصیف این محصول گفت این محصول وحشتناک است.

آلتمن ضمن اشاره به پیام های خطای چت بات ChatGPT اعلام کرد مردم در حال حاضر با چت باتی کار می کنند که زمانی کار می کند و گاهی نیز در دسترس نیست.

آلتمن می گوید: مردم چیزی را تایپ می کنند و سعی دارند تا پاسخ سوال خود را بیابند، آنها دوباره جواب دریافتی را که هوش مصنوعی به آنها ارائه کرده است با نتایج جستجوی گوگل در موتور جستجو ادغام می کنند.

چت بات ChatGPTاز زمان ارائه عمومی تاکنون در فضای اینترنت سرو صدای بسیاری به پا کرده است. علاوه بر آن چالش هایی نیز در حوزه هایی مانند آموزش و پرورش ایجاد شد. دانشجویان با استفاده از این هوش مصنوعی مقاله می نویسند و می توانند امتحانات خود را بگذرانند. از دیگر زمینه های عملکرد این چت بات می توان به تولید کدهای رایانه ای، نوشتن نامه و موارد دیگر نام برد.

در حال حاضر این هوش مصنوعی اغلب اوقات در دسترس قرار ندارد و یا پیامی با مضمون ظرفیت تکمیل است ارائه می کند. در برخی مواقع نیز از پاسخ دادن خودداری می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال