پروژه Worldcoin مدیرعامل OpenAI به دنبال جذب سرمایه صد میلیون دلاری

استارتاپ کریپتویی سم آلتمن مدیر عامل OpenAI به نام Worldcoin به دنبال جذب سرمایه تا مبلغ صد میلیون دلار است. این استارتاپ مبتنی بر توکن اتریوم و یک پروژه خلاقانه با هدف توسعه بازار رمز ارز محسوب میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در پروژه جدید سم آلتمن شرکت هایی مانند کوین […]

استارتاپ کریپتویی سم آلتمن مدیر عامل OpenAI به نام Worldcoin به دنبال جذب سرمایه تا مبلغ صد میلیون دلار است. این استارتاپ مبتنی بر توکن اتریوم و یک پروژه خلاقانه با هدف توسعه بازار رمز ارز محسوب میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در پروژه جدید سم آلتمن شرکت هایی مانند کوین بیس، بلاک چین و دیگر شرکت ها حضور دارند. این استارتاپ در ابتدا با یک ابتکار حدید شروع به پخش ۳۰ اسکنر عنبیه در چهار قاره کرد.‌ این اسکنرها با نام Orb در سراسر جهان با اسکن چشم داوطلبان قصد دارد تا در پایان این پروژه به آنها رمزارز رایگان اهدا کند.

استارتاپ Worldcoin قصد دارد در آینده رمزارزهای خود را سریع تر مورد استفاده قرار دهد. تاکنون تعداد داوطلبان حاضر در این پروژه به صدها هزار نفر رسیده و عکس برداری از عنبیه آنها نیز انجام شده است. آنها در آینده با استفاده از کدی که دریافت کرده اند می توانند رمز ارز رایگان دریافت کنند.

تصمیم اخیر این استارتاپ جذب سرمایه از شرکت های ریسک پذیر سرمایه گذاری است. جذب سرمایه در دور قبلی توسط این استارتاپ با حضور شرکت های مطرح انجام شده بود. به عنوان مثال نام بنیان گذاران لینکدین و صرافی FTX در بین آنها دیده شده بود. اکنون این شرکت به دنبال جذب سرمایه صد میلیون دلاری است که به نظر رقم بسیار بالایی می رسد.

طبق گزارش هفته پیش بلومبرگ، برخی قوانین باعث توقف فعالیت این استارتاپ در ۷ کشور جهان شد. تنها شرط حضور داوطلبان در این پروژه داشتن گوشی هوشمند است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال