شرکت OpenAI با کمک چت GPT-4 به حل مشکل مدیریت محتوا می‌پردازد

در حال حاضر فضای اینترنت مملو از محتواهای گوناگون است که مدیریت و کنترل آنها یکی از دشوارترین کارها محسوب می‌شود. به همین دلیل شرکت OpenAI سازنده چت بات چت جی پی تی قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی جدید خود به بخش مدیریت محتوا ثبات ببخشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

در حال حاضر فضای اینترنت مملو از محتواهای گوناگون است که مدیریت و کنترل آنها یکی از دشوارترین کارها محسوب می‌شود. به همین دلیل شرکت OpenAI سازنده چت بات چت جی پی تی قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی جدید خود به بخش مدیریت محتوا ثبات ببخشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، OpenAI پستی را در وبلاگ خود منتشر کرده که نشان می‌دهد هوش مصنوعی GPT-4 می‌تواند در زمینه مدیریت محتوا به طور مستقل تصمیم گیری کند. همچنین به گفته این شرکت امکان تدوین سیاست‌ها و اصلاح سریع آنها نیز از طریق این هوش مصنوعی وجود دارد. OpenAI قصد دارد با تجزیه و تحلیل مقررات جزئیات سیاست‌های مدیریت محتوا هوش مصنوعی خود را طی زمانی اندک با تغییرات جدید هماهنگ کرده و از آن برای یک رویکرد یکدست استفاده کند. مدیران این شرکت در پست جداگانه‌ای گفته‌اند: ما معتقدیم در آینده قابلیت‌های هوش مصنوعی ما می‌تواند چشم انداز مثبتی را برای پلتفرم‌های دیجیتال ارائه کند. احتمالاً در آینده هوش مصنوعی قادر خواهد بود طبق سیاست‌های خاص در هر پلتفرم مدیریت ترافیک آنلاین را انجام داده و باعث کاهش فشار ذهنی نیروهای انسانی در مدیریت محتوا شود.