شرکت OpenAI از هوش مصنوعی جدید GPT-4 با قابلیت های به روز رونمایی کرد

هوش مصنوعی جدید شرکت OpenAI به نام GPT-4 قادر است بطور همزمان متن و تصویر را تفسیر کند. علاوه بر آن مایکروسافت نیز اعلام کرد بینگ جدید مبتنی بر GPT-4 توسعه یافته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از مدت ها انتظار در نهایت هوس مصنوعی GTP-4 توسط شرکت OpenAI به […]

هوش مصنوعی جدید شرکت OpenAI به نام GPT-4 قادر است بطور همزمان متن و تصویر را تفسیر کند. علاوه بر آن مایکروسافت نیز اعلام کرد بینگ جدید مبتنی بر GPT-4 توسعه یافته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از مدت ها انتظار در نهایت هوس مصنوعی GTP-4 توسط شرکت OpenAI به عنوان جدیدترین مدل زبانی رونمایی شد. این ابزار برای ساخت چت بات هایی مانند ChatGPT مورد استفاده قرار میگیرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، شرکت OpenAI گفته این مدل زبانی بیشتر گذشته نوآور و مشارکتی تر است و امکان حل کردن مسائل سخت با دقت بالا را خواهد داشت.

هوش مصنوعی جدید OpenAI علاوه بر استفاده از متن به عنوان ورودی از تصویر نیز به عنوان ورودی استفاده کرده و آن را تفسیر می کند. البته پاسخ آن صرفا از طریق متن است. به گفته شرکت OpenAI در حال حاضر طی قراردادی این مدل زبانی وارد سرویس شرکت هایی مانند Doulingo، Stripe و Khan Academy شده است. همچنین مشترکان سرویس ChatGPT پلاس نیز به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

سم آلتمن مدیر عامل OpenAI پس از توسعه این هوش مصنوعی در توییت خود اعلام کرد GPT-4 هنوز ناقص است و محدودیت هایی دارد. البته در برخورد اول تأثیرگذار تر از حالتی است که پس از مدتی با آن کار می کنید. بسیاری از تحلیل گران پیش از رونمایی از این مدل زبانی آن را جهشی برای نسخه فعلی دانسته بودند اما در نهایت پس از بیانیه OpenAI مشاهده می‌شود که این مدل در آن اندازه که تصور میشد دچار تحول نشده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال