شرکت OpenAI از قابلیت حالت ناشناس در ChatGPT رونمایی می‌کند

شرکت OpenAI اعلام کرد به زودی قابلیت حالت ناشناس به چت بات ChatGPT اضافه خواهد شد که در آن تاریخچه مکالمات کاربران ذخیره نخواهد شد. بدین ترتیب از این داده ها برای بهبود هوش مصنوعی استفاده نمیشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد قصد دارد اشتراک […]

شرکت OpenAI اعلام کرد به زودی قابلیت حالت ناشناس به چت بات ChatGPT اضافه خواهد شد که در آن تاریخچه مکالمات کاربران ذخیره نخواهد شد. بدین ترتیب از این داده ها برای بهبود هوش مصنوعی استفاده نمیشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد قصد دارد اشتراک ChatGPT Business را با قابلیت کنترل داده های اضافی راه اندازی کند. این حرکت در شرایطی صورت گرفته که نظارت بر نحوه مدیریت ChatGPT و دیگر چت بات ها از نظر استفاده از داده های کاربران برای بهبود یا آموزش افزایش یافته است.

ایتالیا ماه گذشته استفاده از چت بات ChatGPT را به دلیل نقض حریم خصوصی ممنوع اعلام کرد. البته پس از آن اعلام شد با ارائه ابزاری برای ثبت اعتراض کاربران در صورت پردازش اطلاعات آنها، استفاده از این چت بات از سر گرفته خواهد شد. پس از آن اسپانیا و فرانسه نیز در حال بررسی این خدمات هستند.

میرا موراتی، مدیر بخش تکنولوژی در OpenAI به رویترز اعلام کرد این شرکت ضمن سازگاری با قوانین اتحادیه اروپا در حال کار روی نظارت کننده های جدید هستیم. شرکت ما به سمت اولویت دهی به حفظ حریم خصوصی کاربران حرکت می کند و هدف ما نیز کاربری بدون نظارت است. زیرا این مدل ها کارهایی را انجام می دهند که شما از آنها بخواهید. اطلاعات کاربران به OpenAI کمک کرده تا نرم افزار خود را قابل اعتمادتر کرده و تبعیضات سیاسی را کاهش دهد و مسائل دیگر را بهبود ببخشد. به گفته وی هنوز چالش هایی برای مواجهه وجود دارد.‌

ویژگی جدید از روز سه شنبه به کاربران اجازه می دهد تا از قسمت تنظیمات قابلیت آموزش و تاریخچه مکالمات را غیرفعال کنند. نیکولاس تورلی، مدیر محصول در OpenAI ضمن مقایسه این قابلیت با حالت ناشناس در مرورگر در این زمینه گفت: این شرکت همچنان مکالمات را پیش از حذف و با هدف بررسی سواستفاده های احتمالی تا ۳۰ روز نگه میدارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال