شرکت OpenAI از هوش مصنوعی برای جایگزینی با مهندسان خود استفاده خواهد کرد

احتمالاً شرکت سازنده هوش مصنوعی ChatGPT از این فناوری به جای مهندسان خود استفاده کند. این شرکت برای آموزش هوش مصنوعی صد‌ها پیمانکار را بی‌سر و صدا استخدام کرده بود. برخی از آن‌ها وظیفه آموزش مهندسی نرم‌افزار به این هوش مصنوعی را بر عهده داشتند. بدین ترتیب امکان جایگزینی هوش مصنوعی به جای مهندسان وجود […]

احتمالاً شرکت سازنده هوش مصنوعی ChatGPT از این فناوری به جای مهندسان خود استفاده کند. این شرکت برای آموزش هوش مصنوعی صد‌ها پیمانکار را بی‌سر و صدا استخدام کرده بود. برخی از آن‌ها وظیفه آموزش مهندسی نرم‌افزار به این هوش مصنوعی را بر عهده داشتند. بدین ترتیب امکان جایگزینی هوش مصنوعی به جای مهندسان وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات شرکت OpenAI می‌تواند خطری برای بسیاری از مشاغل باشد. طبق گزارش اخیر وبسایت Semafor، پیمانکاران استخدام شده از شرق اروپا و آمریکای لاتین آمده بودند. آن‌ها داده‌هایی را برای آموزش به هوش مصنوعی ایجاد کردند. در حال حاضر این شرکت ابزاری به نام. Codex در اختیار دارد که می‌تواند زبان طبیعی را به کد برنامه‌نویسی تبدیل کند.

البته شرکت OpenAI قصد دارد علاوه بر Codex از هوش مصنوعی به جای برنامه‌نویسان استفاده کند. یکی از مهندسان استخدام شده در گزارشی گفته است وظیفه وی در این شرکت کشف باگ‌های موجود در کد‌های نوشته شده توسط هوش مصنوعی است. همچنین باید توضیحاتی نیز در مورد اصلاح آن‌ها ارائه شود. وی معتقد است این کار با هدف آموزش به هوش مصنوعی و افزایش توانایی‌های آن انجام می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال