افتتاح مرکز نوآوری‌های هوش مصنوعی در ایران

آذری جهرمی در توئیت جدید خود ار راه اندازی مرکز نوآوری های هوش مصنوعی در ایران خبر داد. این مرکز با همکاری ارگان هایی نظیر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری و وازرت علوم و با کمک دانشگاه های شریف و امیرکبیر هفته آینده راه اندازی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، […]

آذری جهرمی در توئیت جدید خود ار راه اندازی مرکز نوآوری های هوش مصنوعی در ایران خبر داد. این مرکز با همکاری ارگان هایی نظیر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری و وازرت علوم و با کمک دانشگاه های شریف و امیرکبیر هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، جهرمی همچنین هوش مصنوعی را به عنوان محرک پرقدرت پیشرفت یک کشور خواند و گفت: مرکز توسعه هوش مصنوعی در کشور میتواند به پردازش داده های دولتی در کشور کمک کند. این مرکز همچنین به پیشرت اقتصاد دیجیتال نیز کمک خواهد کرد. توجه بیش از پیش دولت به هوش مصنوعی سبب شده است تا فکر توسعه آن اهمیت یابد.

پس از ملاقات رئیس جمهور کشورمان از کشور مالزی و همچنین دیدار وزیر ارتباطات با وزرای حمل و نقل و زیرساخت کشور ترکیه، برنامه ریزی برای توسعه اقتصاد دیجیتال باردیگر در دستور کار قرار گرفت. اوایل بهمن ماه نیز وزیر ارتباطات کشورمان از ملاقات با مدیران دانشگاهها و افتتاح مرکز مهم نوآوری در زمینه هوش مصنوعی خبر داد.

پس بررسی های انجام شده و صحبت های نهایی قرار بر افتتاح مرکز نوآوری هوش مصنوعی در چند ماه آینده شد. باید دید این مرکز و فعالیت های مرتبط با آن چه بازخوردی از خود نشان خواهد داد. گفتنی است که ایران بر اساس رتبه بندی های معتبر جهانی در جایگاه نخست در غرب آسیا قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال