مرورگر اپرا به هوش مصنوعی برای تولید کد و متن مجهز شد

در بروزرسانی جدید مرورگر اپرا ابزار هوش مصنوعی این شرکت با نام آریا قرار گرفته که می تواند متن و کد تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپرا در گام بعدی استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی قابلیت جدیدی با نام آریا را معرفی کرد که مبتنی بر فناوری ChatGPT شرکت OpenAI […]

در بروزرسانی جدید مرورگر اپرا ابزار هوش مصنوعی این شرکت با نام آریا قرار گرفته که می تواند متن و کد تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپرا در گام بعدی استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی قابلیت جدیدی با نام آریا را معرفی کرد که مبتنی بر فناوری ChatGPT شرکت OpenAI است. اکنون این ابزار روی نسخه دسکتاپ ارائه شده و نسخه بنای اندروید نیز این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهد.‌ اپرا با استفاده از ویژگی هوش مصنوعی می تواند امکانات کاربردی جدیدی به کاربران ارائه کند.

به گفته اپرا ابزار جدید باعث افزایش خلاقیت و بهره وری کاربران خواهد شد. توسعه این ابزار بر پایه زیر ساخت Composer بوده و قدرت آن نیز برگرفته از GPT است. در حال حاضر این مدل از هوش مصنوعی می تواند با سایر مدل ها در ارتباط باشد. همین موضوع باید گسترش این ابزار در آینده خواهد شد.

اوپرا در اعلام ویژگی های هوش مصنوعی این مرورگر گفته است جست و جوی اطلاعات وب، تولید متن و کد و پاسخ به سوالات کاربران از جمله ویژگی های این قابلیت محسوب میشود. طبق ادعای اوپرا هوش مصنوعی آریا با دسترسی به پایگاه داده اسناد پشتیبانی این شرکت قادر به پاسخ گویی به سوالات و خدمات به کاربران است.

طبق گزارش XDA، پیش از این مرورگر اپرا فناوری ChatGPT را ارائه کرده بود. به طوری که نوار کناری در نسخه دسکتاپ وظیفه نمایش اعلان های مربوط به هوش مصنوعی را بر عهده داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال