اپرا مکس 3.0 عرضه شد؛ طراحی کاملا جدید و صرفه‎جویی در مصرف اینترنت

اپرا مکس (Opera Max) یک ابزار مدیریت صرفه‎جویی در مصرف داده‎ها و اینترنت قدرتمند برای دستگاه‎های اندرویدی است که در به‎روزرسانی جدید و مهم خود تغییرات بصری مهمی به همراه دارد و علاوه بر آن تغییرات داخلی در جهت بهبود عملکرد آن صورت گرفته است. بارزترین قابلیت اضافه شده برای این اپ اندرویدی طراحی جدید […]

اپرا مکس (Opera Max) یک ابزار مدیریت صرفه‎جویی در مصرف داده‎ها و اینترنت قدرتمند برای دستگاه‎های اندرویدی است که در به‎روزرسانی جدید و مهم خود تغییرات بصری مهمی به همراه دارد و علاوه بر آن تغییرات داخلی در جهت بهبود عملکرد آن صورت گرفته است.

بارزترین قابلیت اضافه شده برای این اپ اندرویدی طراحی جدید بوده که به منظور استفاده‎ی آسان‎تر از اپرا مکس بهینه شده است. طراحان یک بخش آموزشی گام به گام اضافه کرده‎اند که ممکن است در مرتبه‎ی اولی که این اپلیکیشن را باز می‎کنید با آن مواجه شوید.

در این بخش نکات مفیدی در قالب کارت‎های مختلف که مربوط به شیوه‎ی استفاده‎ی کاربر است، نشان داده می‎شود. این طراحی جدید می‎تواند استفاده از مصرف داده‎ها در شبکه‎ی وای‎فای و اینترنت سیم‎کارت را “برحسب هر اپلیکیشن” نشان دهد. علاوه بر این، کاربران با توصیه‎های شخصی در رابطه با نحوه‎ی صرفه‎جویی در مصرف اینترنت روبرو می‎شوند.

برخی تدابیر امنیتی نیز اضافه شده است تا Opera Max حالا هرگونه تهدیدهای خارجی در زمان رمزنگاری داده‎ها به هنگام اتصال به یک شبکه‎ی وای‎فای محلی را گزارش دهد.

در بین مهم‎ترین تغییرات داخلی صورت گرفته به همراه این آپدیت اضافه شدن قابلیت صرفه‎جویی در مصرف اینترنت به دنبال بازدید از فیس‎بوک است که معمولا یک سایت سنگین از این نظر به شمار می‎رود. کاربران اپرا مکس حالا قادر خواهند بود از تمامی قابلیت‎های فیس‎‌بوک در حین 50 درصد صرفه‎جویی در مصرف اینترنت خود، استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال