اپرا مدعی است که نسخه جدید مرورگرش میزان مصرف باتری لپ‌تاپ را به نصف می‌رساند

شرکت اپرا با به‌روزرسانی مرورگر محبوب خود برای دو پلتفرم ویندوز و OS X، مدعی است که نسخه جدید مرورگر این شرکت میزان مصرف باتری لپ‌تاپ را کاهش می‌دهد. حالت ذخیره‌ی مصرف باتری مرورگر اپرا که فعلا به صورت پیش‌نمایش برای توسعه‌دهندگان فعال شده، هنگامی که لپ‌تاپ به برق مستقیم متصل نباشد در آیکون باتری قابل مشاهده […]

شرکت اپرا با به‌روزرسانی مرورگر محبوب خود برای دو پلتفرم ویندوز و OS X، مدعی است که نسخه جدید مرورگر این شرکت میزان مصرف باتری لپ‌تاپ را کاهش می‌دهد. حالت ذخیره‌ی مصرف باتری مرورگر اپرا که فعلا به صورت پیش‌نمایش برای توسعه‌دهندگان فعال شده، هنگامی که لپ‌تاپ به برق مستقیم متصل نباشد در آیکون باتری قابل مشاهده است. به گفته‌ی شرکت اپرا، آن‌ها برای کاهش مصرف باتری مرورگر خود کارهای متعددی را نظیر کاهش میزان استفاده‌ی رم تب‌های غیر فعال و بهینه‌سازی ویدئوهای اجرایی در مرورگر  انجام داده‌اند که به همراه مدیریت حافظه‌ی اپرا همگی باعث شده تا این مرورگر حدودا 50 درصد کمتر از گذشته از باتری لپ‌تاپ مصرف کند.

این ویژگی در حالی اضافه شده که اپرا در نسخه‌های قبلی، سیستم جدید ضد تبلیغات را نیز در مرورگر خود به کار برد که باعث شد تا کاربران از تبلیغات متعدد سایت‌ها رهایی یابند و از طرفی دیگر مصرف باتری لپ‌تاپ نیز کمتر شود. علاوه‌براین، مرورگر اپرا به تازگی دارای شبکه‌ی مجازی نیز شده که امکان عبور از سایت‌های مسدود شده را فراهم کرده تا اپرا بار دیگر به یکی از قدرت‌مند‌ترین رقبای مرورگر کروم شرکت گوگل تبدیل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال