اپرا به قابلیتی مبتنی بر ChatGPT مجهز شد

مرورگر اپرا با استفاده از قابلیت جدید مشابه ChatGPT قادر است مقاله ها را خلاصه نویسی کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مرورگر اپرا نیز پس از گوگل و مایکروسافت به دنبال استفاده از قابلیت های ChatGPT است. به زودی این مرورگر در قسمت سایدبار کناری ابزاری بر پایه ChatGPT قرار می […]

مرورگر اپرا با استفاده از قابلیت جدید مشابه ChatGPT قادر است مقاله ها را خلاصه نویسی کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مرورگر اپرا نیز پس از گوگل و مایکروسافت به دنبال استفاده از قابلیت های ChatGPT است. به زودی این مرورگر در قسمت سایدبار کناری ابزاری بر پایه ChatGPT قرار می دهد که با نام Shorten قادر است مقالات را خلاصه نویسی کند. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج اضافه شدن Shorten به اپرا بخشی از برنامه ریزی های این شرکت برای استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی در مرورگر خود مانند آنچه مایکروسافت انجام داده، است.

در سمت راست نوار آدرس در مرورگر اپرا گزینه Shorten قرار دارد. با کلیک بر روی آن منو دیگری در سمت چپ نمایش داده میشود که در آن می توان خلاصه مقاله در حال خواندم را مشاهده کنید. در حالی اپرا به دنبال اضافه کردن فناوری هوش مصنوعی به مرورگر خود است که مایکروسافت در روزهای گذشته ابزارهای هوش مصنوعی را به مرورگر بینگ و اج اضافه کرده بود. اکنون ابزار به کار رفته در مرورگر مایکروسافت اج نیز شباهت زیادی به ابزار اپرا داشته و خلاصه مقالات را نمایش می دهد.

گوگل نیز از چت بات اختصاصی خود به نام بارد رونمایی کرد که هنوز بطور عمومی در دسترس قرار نگرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال