کیفیت پشتیبانی اپراتورها قابل قبول نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن تاکید بر قابل قبول نبودن کیفیت برخی از اپراتورهای مخابرت و سرویس دهنده های دیگر؛ بر لزوم بهبود آن تاکید می کند. محمد جواد آذری جهرمی، با بیان این نکته که  نحوه برخورد با مشتریان، از مهم ترین ارکان شرکت های ارائه دهنده خدمات می باشد؛ از عدم رضایت […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن تاکید بر قابل قبول نبودن کیفیت برخی از اپراتورهای مخابرت و سرویس دهنده های دیگر؛ بر لزوم بهبود آن تاکید می کند. محمد جواد آذری جهرمی، با بیان این نکته که  نحوه برخورد با مشتریان، از مهم ترین ارکان شرکت های ارائه دهنده خدمات می باشد؛ از عدم رضایت نسبت به آن در برخی سرویس ها خبر داده و از مردم می خواهد تا در صورت نارضایتی از خدمات ارائه شده، شکایت خود را با شماره 195 در میان بگذارند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این راستا؛ بررسی های میدانی ای بر اساس شکایات مردم صورت داده و این گونه عنوان می کند که بیش ترین شکایات مربوط به شرکت مخابرات ایران با شماره 2020 است و بهترین نحوه برخورد با مشترکان و پاسخگویی به سوالات آن ها را شرکت های شاتل و آسیاتک دارا هستند. وی با بیان این نکته که، اشکالات مطرح شده از سوی مشترکان، به شرکت ها ارجاع داده شده است؛ ابراز امیدواری کرد که این مشکلات از سوی آن ها برطرف شده و گام بلندی جهت بهبود عملکرد اپراتوری کشور برداشته شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، حسین فلاح جوشقانی، بیش ترین مشکلات و نارضایتی های اعلام شده از سوی مشترکان را مربوط به کمبود تعداد پاسخ دهندگان، مدت زمان معطلی برای دریافت پاسخ و کمبود دانش و مهارت پاسخ دهندگان دانسته و از لزوم آموزش در این زمینه سخن به میان می آورد. وی با بیان این نکته که اپراتوری و پاسخ مناسب به مشترکان یک شرکت از ملزومات در حوزه ICT و از موارد ذکر شده در پروانه رسمی شرکت ها است؛ توجیهات مدیرعامل مخابرات ایران مبنی بر حجم بسیار زیاد تماس های روزانه را نپذیرفته و بر روی افزایش کیفیت خدمات تاکید می کند. او این اقدامات را از حقوق مشترکین دانسته و از بازرسی و نظارت در این حوزه جهت حفاظت از حقوق کاربران خبر می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال