رندرهای جدیدی از گوشی‎هوشمند Oppo F1s منتشر شد

همگان اذعان دارند که شرکت اوپو (Oppo) از گوشی‎هوشمند Oppo F1s دقیقا بخواهیم بگوییم در روز چهارشنبه، 13 مرداد، رونمایی خواهد کرد. این گوشی‎هوشمند بعدی این شرکت چینی است که تمرکز بر گرفتن تصاویر سلفی دارد و در همین جهت قرار است یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی داشته باشد. این گوشی هم‎چنین در زیر صفحه‎ی […]

همگان اذعان دارند که شرکت اوپو (Oppo) از گوشی‎هوشمند Oppo F1s دقیقا بخواهیم بگوییم در روز چهارشنبه، 13 مرداد، رونمایی خواهد کرد. این گوشی‎هوشمند بعدی این شرکت چینی است که تمرکز بر گرفتن تصاویر سلفی دارد و در همین جهت قرار است یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی داشته باشد. این گوشی هم‎چنین در زیر صفحه‎ی نمایش خود در دکمه‎ی home یک حسگر اثرانگشت جا داده است.

حالا رندرهای جدیدی از این گوشی در محیط آنلاین منتشر شده است که گوشی Oppo F1s را با تمامی درخشش خود نشان می‎دهد. طراحی این گوشی به نسبت گوشی F1 اوپو متفاوت بوده ولی هم‎چنان از فلز ساخته شده است.

تاریخ رونمایی پیش‎بینی شده در چند روز آینده خواهد بود و نمایندگی‎های رسمی این شرکت در کشورهای مالزی، اندونزی و ویتنام همگی در کانال‎های رسمی خود در یوتیوب ویدئوهای تبلیغاتی از گوشی F1s منتشر کرده‎اند. ویدئوی نمایندگی این شرکت در مالزی را می‎توانید در ویدئوی زیر مشاهد کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/U6kI7[/aparat]

گفته می‎شود این گوشی دارای یک دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه‎ی خارجی، پشتیبانی از دو سیم کارت و باتری با ظرفیت 3075 میلی‎آمپر ساعت خواهد بود. در حال حاضر سایر مشخصات فنی این گوشی اعلام نشده‎اند ولی نظیر مدل‎های قبلی آن، انتظار داریم که F1s یک دستگاه میان‎رده و نه بالا رده باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال