گوشی OPPO F1s با ارائه تصاویر سلفی بهتر به زودی معرفی می شود

شرکت اوپو به تازگی تیزری جدید از گوشی‌ هوشمند آینده خود را در فضای مجازی منتشر کرده است. همانند دیگر تیزرها رسمی، این نمونه نیز اطلاعات خاصی از گوشی مزبور را در اختیارمان قرار نخواهد داد. تنها می‌توان این مورد را به طور دقیق تایید کرد که این چنین گوشی هوشمندی وجود داشته و قرار است […]

شرکت اوپو به تازگی تیزری جدید از گوشی‌ هوشمند آینده خود را در فضای مجازی منتشر کرده است. همانند دیگر تیزرها رسمی، این نمونه نیز اطلاعات خاصی از گوشی مزبور را در اختیارمان قرار نخواهد داد. تنها می‌توان این مورد را به طور دقیق تایید کرد که این چنین گوشی هوشمندی وجود داشته و قرار است به زودی به بازار راهی شود. این گوشی از شرکت اوپو که F1s نام دارد قرار است در زمینه ثبت تصاویر سلفی تجربه جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. هنوز هیچ اطلاعات خاصی از این گوشی منتشر نشده است اما می‌دانیم که مسلما کیفیت ثبت تصاویر سلفی آن می‌بایست بهتر از گوشی کنونی F1 شرکت اوپو باشد. براساس گزارشات رسمی به دست آمده، گوشی F1 اوپو فروش بسیار خوبی را در بازارهای فروش تجربه کرده است. بنابراین به نظر نمی‌آید شرکت اوپو از به کار بردن و تکرار نام F1 بر روی دیگر محصولات خود هیچ گونه نگرانی خاصی داشته باشد.

در مقایسه با دیگر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار، گوشی F1 اوپو ممکن در بعضی از جنبه‌ها از آنها عقب‌تر باشد اما می‌توان به این موضوع نیز اشاره کرد که شرکت اوپو اهداف و قواعد خود را داشته و بر اساس آنها به تولید گوشی‌های هوشمند خود خواهد پرداخت. در حقیقت شرکت اوپو در گوشی‌های هوشمند خود به قدرت دوربین سلفی و قابلیت‌های موجود در آن بسیار اهمیت داده و از این رو گوشی‌های هوشمند این کمپانی اغلب دارای دوربین سلفی قدرتمندی می‌باشند. با این حال این سری از گوشی‌های این شرکت دارای قیمت منصفانه و مقرون به صرفه‌ای نیز هستند.

گوشی هوشمند F1 اوپو دارای یک تراشه 64 بیتی هشت هسته‌ای با نام اسنپدراگون 616 متعلق به شرکت کوالکام بوده و در کنار ان از میزان حافظه رم سه گیگابایتی برخوردار است. نمایشگر 5.0 این گوشی دارای دقت تصویر 720p بوده و دوربین اصلی آن نیز دارای حسگری با دقت 13 مگاپیکسل می‌باشد. اما دوربین اصلی این گوشی به سنسوری با دقت 8 مگاپیکسل مجهز بوده و از نسبت کانونی f/2.0 نیز برخوردار است. جالب است بدانید که دوربین سلفی این گوشی نسبت کانونی f/2.2 را ارائه می‌دهد. شاید این سری از مشخصات فنی برای یک گوشی پرچمدار خیلی مناسب نباشد اما شرکت اوپو مدعی است کاربران از این گوشی بسیار راضی خواهند بود.

البته بهتر است بدانید که گوشی هوشمند دیگری از این شرکت با نام F1 Plus نیز وجود دارد که دارای مشخصات فنی بسیار سطح بالا و مناسب‌تری بوده و در واقع یک فبلت به حساب می‌آید و در همین زمینه عکاسی سلفی بسیار موفق است. شرکت اوپو امیدوار است در سه ماهه اول مربوط به فروش این سری از گوشی‌ها بتواند سود بسیار خوبی را مخصوصا در بازارهای مربوط به آسیا از آن خود نماید.

در هر صورت در مورد گوشی F1s شرکت اوپو نیز باید گفت که مسلما بروزرسانی‌های خوبی را در بخش عکاسی سلفی این گوشی خواهیم داد. هر چند شک نداریم که شرکت اوپو به همین آسانی از سود مربوط به بازار گوشی‌های میان‌رده نخواهد گذشت و در واقع ممکن است این گوشی در ادامه کار در قالب یک گوشی‌ میان‌رده معرفی شود. بروزرسانی در بخش عکاسی سلفی ممکن است مربوط به قرارگیری سیستم فوکوس جدید یا لرزشگیر مناسبی باشد اما در این میان می‌بایست به این نکته نیز توجه کنیم که تمامی این ویژگی‌ها را نمی‌توان به سادگی در گوشی‌های مقرون به صرفه تجربه کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال