اوپو فناوری شارژ سریع ۱۵۰ واتی خود را به طور رسمی معرفی کرد

فناوری جدید شارژ سریع ۱۵۰ واتی اوپو به نام SuperVOOC به طور رسمی معرفی شد. این فناوری می‌تواند در ۱۵ دقیقه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را بطور کامل شارژ کند. اولین گوشی بازار که به این فناوری مجهز خواهد بود از خانواده وان‌پلاس است که در سه ماهه دوم امسال عرضه می شود. […]

فناوری جدید شارژ سریع ۱۵۰ واتی اوپو به نام SuperVOOC به طور رسمی معرفی شد. این فناوری می‌تواند در ۱۵ دقیقه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را بطور کامل شارژ کند. اولین گوشی بازار که به این فناوری مجهز خواهد بود از خانواده وان‌پلاس است که در سه ماهه دوم امسال عرضه می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اوپو پس از معرفی رسمی فناوری شارژ سریع خود در مورد تاثیر آن روی باتری توضیحاتی را ارائه داده است. به گفته این شرکت فناوری شارژ ۱۵۰ وات شامل موتور سلامت باتری است که قادر است پس از هزار و ۶۰۰ چرخه شارژ تا ۸۰ درصد از ظرفیت باتری محافظت کند. همچنین فناوری جدید اوپو امکان شارژ با سرعت بالا PD و QC دستگاه‌های غیر وان پلاس را نیز فراهم می کند.

 در صورت استفاده از این فناوری پرچمداران اخیر اوپو و وان پلاس که اکنون به شارژ ۸۰ واتی مجهز هستند دو برابر سریعتر شارژ خواهند شد. پیش از این نیز اوپو از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی رونمایی کرده بود که تاکنون در هیچ دستگاهی مورد استفاده قرار نگرفته است. هم اکنون نیز مشخص نیست این فناوری قرار است در کدام گوشی پرچمدار و یا میان رده مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته وان پلاس آخرین گوشی پرچمدار این شرکت نیز وان پلاس ۱۰ پرو است که در دی ماه در چین معرفی شده بود. نسخه جهانی این گوشی نیز احتمالاً تا پایان ماه مارس عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال