Oppo N3 رسما معرفی شد، سلفی 16 مگاپیکسلی بگیرید!

در رویداد اختصاصی اوپو در سنگاپور امروز دوربین-تلفن N3 معرفی شد. این تلفن هوشمند که جانشین اوپو ان 1 است یک دوربین 16 مگاپیکسلی موتوردار (متحرک) دارد که می تواند سوژه ها را در حال حرکت دنبال کند. سنسور این دوربین 2.3/1 اینچ است و اندازه ی پیکسل آن نیز 1.34میکرو متر است. این دوربین […]

در رویداد اختصاصی اوپو در سنگاپور امروز دوربین-تلفن N3 معرفی شد. این تلفن هوشمند که جانشین اوپو ان 1 است یک دوربین 16 مگاپیکسلی موتوردار (متحرک) دارد که می تواند سوژه ها را در حال حرکت دنبال کند. سنسور این دوربین 2.3/1 اینچ است و اندازه ی پیکسل آن نیز 1.34میکرو متر است. این دوربین از لنزی با گواهی Schneider Kreuznach استفاده کرده است تا پکیج دوربین را استثنایی کند.

این دوربین موتوریزه شده قابلیت دارد تا 206 درجه حرکت کند و به صورت اتوماتیک هنگام ثبت تصاویر پانوراما یا سلفی حرکت می کند.با این تلفن هوشمند می توان تصاویر پانوراما با کیفیت 64 مگاپیکسل ثبت کرد. از سایر ویژگی های دوربین این دستگاه می توان به قابلیت نوردهی طولانی، حالت اولترا ماکرو، فوکوس بعد از ثبت عکس، کنترل دستی و ثبت تصاویر RAW اشاره کرد. همه ی این ویژگی ها از طرف اوپو Ultra image 2.0 نام گذاری شده است.

از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به پردازنده ی اسنپدارگون 801 با 4 هسته ی 2.5 گیگاهرتزی Krait 400، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p و تراکم پیکسلی 400، حافظه ی رم 2 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد. نسخه ای با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان نیز ممکن است عرضه شود.

باتری Li-Po سه هزار میلی آمپری این تلفن هوشمند توسط تکنولوژی شارژ سریع VOOC شرکت پشتیبانی می شود و می تواند باتری را از 0 تا 75 درصد تنها در 30 دقیقه شارژ کند یا در 5 دقیقه باتری را به قدری شارژ کند که بتوان 2 ساعت با آن مکالمه کرد. شارژر ووک این تلفن نیز آپدیت شده و اکنون نصف اندازه ی نسخه ی قبلی را دارد.

این تلفن هوشمند در ابعاد 161.2 در 77 در 9.9 میلی متر طراحی شده و 192 گرم وزن دارد.

اوپو ان3 640 دلار قیمت دارد و تاریخ عرضه ی رسمی آن هنوز مشخص نیست.

4

5 (1)

22

oppo_n3

oppo_n3_landscapeلینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال