طرح جدید اوپو برای دوربین گوشی های هوشمند؛ ماژول دوربین جدا شونده

شرکت های سازنده گوشی های هوشمند طراحی های متفاوتی را برای قرار دادن دوربین سلفی و یا دوربین های اصلی در دیوایس های خود داشته اند. در برخی گوشی های هوشمند دوربین های سلفی در زیر نمایشگر قرار داده شده اند و در برخی دیگر نیز به صورت بیرون جهنده و با قابلیت چرخش بوده […]

شرکت های سازنده گوشی های هوشمند طراحی های متفاوتی را برای قرار دادن دوربین سلفی و یا دوربین های اصلی در دیوایس های خود داشته اند. در برخی گوشی های هوشمند دوربین های سلفی در زیر نمایشگر قرار داده شده اند و در برخی دیگر نیز به صورت بیرون جهنده و با قابلیت چرخش بوده اند. جالب تر از همه این طرح ها، طرحی است که توسط شرکت اوپو طراحی شده است. در این طرح اوپو قصد دارد تا یک ماژول دوربین قابل تعویض را درون یک گوشی همراه جاسازی کند. بدین ترتیب برای ثبت یک تصویر سلفی می توانید دوربین را جدا کرده و آن را به سمت سوژه مورد نظر بگیرید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت بت شده توسط اوپو یک ماژول دو دوربینه را نشان می دهد که از رابطه‌ هایی USB-C، ان‌اف‌سی، وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در آن باتری لیتیوم یونی قرار داده شده است تا بتواند هنگام جدا شدن از موبایل هوشمند نیز کار کند. هنوز مشخص نیست که این ماژول ها قابل استفاده در یک موبایل باشند یا خیر، اما قرار است به کاربر امکان دهد تا بدون عوض کردن موبایل، دوربین خود را ارتقا دهد. اوپو پیش از این نیز یک موبایل مفهومی رول شونده را طراحی کرده بود و می توان احتمال داد شاید این پتنت نیز به یک محصول واقعی تبدیل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال