آیا Oppo می‌خواهد دوباره رکورد باریکترین تلفن هوشمند دنیا را بشکند؟

کمپانی چینی Oppo قصد دارد تا با معرفی جدیدترین گوشی خود به نام Oppo R7 یکی از باریک‌ترین گوشی‌های موجود را عرضه کند. این گوشی توسط اپراتور‌های تلفن همراه در اندونزی تایید شد. همچنین از شایعات مطرح شده این است که گوشی جدید Oppo به جدیدترین چیپست مدیاتک به نام MT6795 مجهز می‌شود. این چیپست با داشتن پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با توان پردازشی 2.2 گیگاهرتز یکی از به روز ترین چیپست‌های موجود می‌باشد.

کمپانی چینی Oppo قصد دارد تا با معرفی جدیدترین گوشی خود به نام Oppo R7، یکی از باریک‌ترین گوشی‌های موجود را عرضه کند. این گوشی توسط اپراتور‌های تلفن همراه در اندونزی تایید شد. همچنین از شایعات مطرح شده این است که گوشی جدید Oppo به جدیدترین چیپست مدیاتک به نام MT6795 مجهز می‌شود. این چیپست با داشتن پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با توان پردازشی 2.2 گیگاهرتز یکی از به‌روزترین چیپست‌های موجود می‌باشد.

از شایعات دیگر مطرح شده در مورد این گوشی؛ پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه LTE و صفحه نمایشی با کیفیت 2K می‌باشد.

از آن جایی که R5 گوشی قبلی شرکت Oppo فقط 4.88 میلی متر باریکی داشت، انتظار می‌رود که یکی دیگر از باریک‌ترین اسمارت فون‌های موجود را شاهد باشیم. البته شاید این کمپانی چینی از گوشی قبلی خود درس عبرتی بگیرد و نازک بودن گوشی را فدای باتری ضعیف نکند چرا که R5 یکی از ضعیف‌ترین تلفنهای هوشمند از نظر باتری بود.

درحالی که هنوز هم این کمپانی چینی در حال فروش R5 به صورت جهانی می‌باشد، انتظار می‌رود R7 هم همانند برادر کوچک خود بزودی برای فروش در تمامی مناطق قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال