گوشی R9s اوپو گواهینامه TENNA را دریافت کرد

شرکت چینی اوپو در مدت اخیر توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و محصولات جذابی را معرفی کند. امروز اعلام شد که گوشی هوشمند OPPO R9s که قرار بود جای گوشی بسیار موفق R9 را بگیرد، توانسته گواهی TENNA چین را دریافت کند. پیش از این گزارشاتی مبنی بر احتمال عرضه‌ی R9s در ماه سپتامبر و پیش از […]

شرکت چینی اوپو در مدت اخیر توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و محصولات جذابی را معرفی کند. امروز اعلام شد که گوشی هوشمند OPPO R9s که قرار بود جای گوشی بسیار موفق R9 را بگیرد، توانسته گواهی TENNA چین را دریافت کند. پیش از این گزارشاتی مبنی بر احتمال عرضه‌ی R9s در ماه سپتامبر و پیش از برگزاری جشن روز ملی چین، منتشر شده بود، اما هم اکنون به نظر می‌رسد که لیست منتشر شده در وب‌سایت تنا این گمانه‌زنی‌ها را تایید می‌کند.

در هرصورت اوپو R9s جانشین گوشی هوشمند بسیار موفق اوپو R9 خواهد بود. گوشی R9 نقش پررنگی در دو برابر شدن میزان فروش گوشی‌های هوشمند اوپو در نیمه اول سال ۲۰۱۶ داشته است. لیست منتشر شده در وب‌سایت تنا اطلاعات بسیار کمی را در ارتباط با گوشی هوشمند OPPO R9km در اختیار می‌گذارد. اما تصاویر ضمیمه شده به این لیست، شباهت‌هایی را از لحاظ طراحی به گوشی OPPO R9s، دارد.

این گوشی همانند R9 از بدنه‌ای فلزی و باریک بهره می‌برد و با نسخه مارشملو اندروید عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که R9s به قابلیت شارژ سریع جدید super VOOC مجهز شده است. این قابلیت امکان شارژ کامل گوشی را در ۱۵ دقیقه فراهم می‌کند. اما تفاوت عمده‌ی بین R9 و R9s در پردازنده‌ی آنها است. گوشی R9s به جای پردازنده‌ی Helio P10 مدیاتک از پردازنده‌ اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام بهره خواهد برد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ با فرایند ساخت ۱۴ نانومتری ساخته می‌شود و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۶ آن را همراهی می‌کند. اوپو R9s همچنین از شبکه‌ی Cat. 7 LTE پشتیبانی می‌کند و با فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 و VOOC عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال