آشکار شدن مشخصات Reno3 اوپو

شرکت اوپو در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند 5جی میان رده قدرتمند Reno3 را با طراحی جذاب و بهبودیافته نسبت به نسل قبل معرفی کند. تاکنون شایعات مختلفی درباره این دیوایس آشکار شد و حال نوبت به کسب اطلاعات بیشتر است. به تازگی تلفن هوشمند Reno3 اوپو توانست تاییدیه TENAA چین را دریافت کند. با […]

شرکت اوپو در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند 5جی میان رده قدرتمند Reno3 را با طراحی جذاب و بهبودیافته نسبت به نسل قبل معرفی کند. تاکنون شایعات مختلفی درباره این دیوایس آشکار شد و حال نوبت به کسب اطلاعات بیشتر است.

به تازگی تلفن هوشمند Reno3 اوپو توانست تاییدیه TENAA چین را دریافت کند. با توجه به این مرکز رینو 3 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی + AMOLED با دوربین سلفی روزنه ای است.

پردازنده آن چیپ میان رده هشت هسته ای اسنپدراگون 765 بوده که به تازگی کوالکام آن را معرفی کرد. گذشته از آن باید به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، دوربین عقب سه گانه 48/8/2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3935 میلی آمپرساعتی، حافظه رم 8 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9 پای، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

اوپو در نظر دارد بزودی گوشی های هوشمند سری رینو 3 را با ویژگی های برجسته و مشخصات سخت افزاری قابل توجه معرفی کند. وزن این دستگاه 180 گرم بوده و پردازنده اسنپدراگون 760 نیز برای مدل استاندارد آن در نظر گرفته می شود. اطلاعات بیشتری مربوط به این اسمارتفون در دست نیست و مشخص نشده برنامه اوپو برای سری جدید گوشی های هوشمند رده بالا رینو 3 چیست.

انتظار داریم در مجموع چند مدل گوشی هوشمند از این خانواده را شاهد باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال