منتظر معرفی نسل جدید تکنولوژی شارژ سریع اوپو موسوم به VOOC در MWC 2016 باشید

پیشتر ما اطلاعاتی در مورد اینکه شرکت اوپو می‌خواهد با دستی پر به کنگره جهانی موبایل 2016 بیاید را منتشر کرده بودیم. از آنجایی که خود اوپو اطلاعات بیشتری در این زمینه را منتشر نکرده بود، ما نیز چیز زیادی در این مورد نمی‌دانستیم تا اینکه ساعاتی پیش این شرکت به صورت رسما اعلام کرد […]

پیشتر ما اطلاعاتی در مورد اینکه شرکت اوپو می‌خواهد با دستی پر به کنگره جهانی موبایل 2016 بیاید را منتشر کرده بودیم. از آنجایی که خود اوپو اطلاعات بیشتری در این زمینه را منتشر نکرده بود، ما نیز چیز زیادی در این مورد نمی‌دانستیم تا اینکه ساعاتی پیش این شرکت به صورت رسما اعلام کرد که در کنگره جهانی موبایل سال جاری، از نسل جدید تکنولوژی شارژ سریع خود که آن را با نام VOOC می‌شناسیم، رونمایی خواهد نمود.

احتمالا می‌دانید که تکنولوژی شارژ سریع VOOC، هم‌اکنون به عنوان بهترین و سریع‌ترین روش برای شارژ کردن دستگاه‌های هوشمند شناخته می‌شود و طبق گفته‌ی سازندگان نیز به کمک نسل قبلی این تکنولوژی، کاربران قادر بودند یک گوشی‌هوشمند را تنها در عرض 30 دقیقه از شارژ 0 به 75 برسانند. از آنجایی که نسل قبلی این تکنولوژی به کمک سیم انجام میشد، این شرکت اعلام کرده که در MWC 2016 شاهد معرفی نسخه‌ی بی‌سیم از این تکنولوژی خواهیم بود.

این کار نیز تنها به کمک قرار دادن دستگاه بر روی یک صفحه‌ی مخصوص با امکان شارژ بدون سیم دستگاه انجام خواهد گرفت، اما در مورد اینکه سرعت شارژ تا چه حدی افزایش پیدا خواهد کرد، هنوز اطلاعات درستی در دست نیست.

مراسم رسمی این شرکت در MWC 2016 قرار است روز 4 اسفندماه برگزار گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال