تیزرهای Oppo R7 Plus به صورت رسمی منتشر شد: همچنان در انتظار معرفی R7

محصولات جدید شرکت Oppo، از خبرسازترین ساخته‌هایی هستند که این روزها، هر کسی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها است. پس از اینکه شایعات بسیار زیادی مبنی بر وجود نسخه‌ای بزرگتر از گوشی‌هوشمند Oppo R7 منتشر شده بود، حالا این شرکت چینی به صورت رسمی، محصول جدید خود را به نمایش گذاشته است. البته […]

محصولات جدید شرکت Oppo، از خبرسازترین ساخته‌هایی هستند که این روزها، هر کسی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها است. پس از اینکه شایعات بسیار زیادی مبنی بر وجود نسخه‌ای بزرگتر از گوشی‌هوشمند Oppo R7 منتشر شده بود، حالا این شرکت چینی به صورت رسمی، محصول جدید خود را به نمایش گذاشته است. البته ما هنوز گوشی‌هوشمند R7 را ندیده‌ایم و شایعات قبلی، نشان می‌دهند که بیستم مِی، ملاقاتی با آن خواهیم داشت. با این‌وجود، شرکت اوپو این حرکت خود را اعتماد به نفس بالا در محصولاتش معنا کرده است.

اما حتما شما هم اخبار بسیار زیادی را در مورد Oppo R7 Plus در وب‌سایت‌های مختلف مشاهده کرده‌اید. دلایل خاصی نیز برای این موضوع وجود دارد که از جمله‌ی مهم‌ترین آنها می‌توان به صفحه‌نمایش بدون‌ حاشیه اشاره کرد. البته به کارگیری پوشش شیشه‌ای 2.5D Glass در اطراف این گوشی‌هوشمند را نباید فراموش کرد چرا که علاوه بر زیباتر شدن آن، به کمتر کردن میزان حاشیه‌ نیز کمک کرده است. پیشتر چنین پوششی را در گوشی‌هوشمند ZTE Nubia Z9 با صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌اش نیز دیده‌ایم و احتمالا، این شرکت چینی نیز برای کمتر شدن حاشیه صفحه‌نمایش، از ترفند شرکت Oppo کمک گرفته است.

OPPO teases R7 Plus while we’re still waiting for the R7 2

چیزی که در محصول جدید Oppo یعنی R7 Plus به خوبی دیده می‌شود، حذف شدن دکمه‌های فیزیکی از قسمت جلویی آن و قرارگیری آنها در صفحه‌نمایش (به صورت لمسی) می‌باشد که شاید در دنیای امروز تلفن‌های هوشمند چیز جدیدی نباشد اما معنای آن، طراحی جدید از سوی Oppo است.

همچنین این محصول جدید دارای سنسور حسگر اثر انگشت نیز می‌باشد، چیزی که از زمان عرضه‌ی گوشی‌هوشمند Oppo N3 تا کنون، در محصولات این شرکت مشاهده نکرده‌ایم. شاید برایتان عجیب باشد اما باید بدانید که چنین سنسوری در Oppo R7، محصولی که همه منتظر معرفی آن هستند، وجود ندارد! به نظر می‌رسد این روزها، تنها پرچم‌داران و محصولاتی که توانایی بالاتری دارند به چنین تکنولوژی‌هایی مجهز می‌شوند.

OPPO teases R7 Plus while we’re still waiting for the R7 3

معرفی گوشی‌هوشمند R7 Plus، هر چند کوتاه، سبب شده تا چند حقیقت در مورد تلفن هوشمند R7 مشخص شود. تیزرهایی که اوپو منتشر کرده، تایید می‌کند که R7 از پوشش شیشه‌ای و خمیده‌ی 2.5D Glass و دکمه‌های خازنی (لمسی) بهره خواهد برد و هیچ سنسوری برای اثر انگشت را در خود نخواهد داشت. هر دو محصول جدید شرکت اوپو، از سیستم شارژ سریع این شرکت با نام VOOC نیز بهره خواهند برد و البته، این محصولات در مدل‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت!

باید تا 20 می صبر کنیم و منتظر معرفی رسمی این محصولات در پکن باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال