رام اختصاصی و جدید شرکت Oppo با نام ColorOS 2.1.0i معرفی شد!

همه‌ی رام اختصاصی شرکت اوپو یعنی ColorOS را با گوشی‌های هوشمند Find 7 و Find 7a می‌شناسیم. حالا اوپو پیش‌نمایشی از این رام اختصاصی منتشر کرده که ColorOS 2.1.0i نام داشته و بر پایه‌ی اندروید 5.0 می‌باشد و اینطور که به نظر می‌رسد، در روزهای آتی قادر به دانلود این رام اختصاصی خواهیم بود. در حال […]

همه‌ی رام اختصاصی شرکت اوپو یعنی ColorOS را با گوشی‌های هوشمند Find 7 و Find 7a می‌شناسیم. حالا اوپو پیش‌نمایشی از این رام اختصاصی منتشر کرده که ColorOS 2.1.0i نام داشته و بر پایه‌ی اندروید 5.0 می‌باشد و اینطور که به نظر می‌رسد، در روزهای آتی قادر به دانلود این رام اختصاصی خواهیم بود. در حال حاضر، مراحل نهایی آزمایش بر روی این رام در حال انجام گرفتن بوده و به زودی به عنوان نسخه‌ی آزمایشی “Beta” عرضه می‌شود.

اما یکی از اصلی‌ترین شکایات و دلخوری‌های کاربران محصولات اوپو، این است که این شرکت چینی، نسل جدید اندروید را با سرعت کمتری نسبت به بقیه‌ی شرکت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله‌ی آنها، می‌توان به اندروید 5.0 اشاره داشت. همچنین، بسیار زا بروزرسانی‌های این شرکت به صورت نسخه‌ی Beta عرضه شده و مدت زمان زیادی طول می‌کشد که به صورت رسمی و از طریق شبکه‌های ابری، در اختیار کاربران قرار بگیرد.

البته جای خوشحالی دارد که بروزرسانی دستی یک گوشی‌هوشمند ساخته شده توسط شرکت اوپو، به سادگی یک Drag & Drop و یک کپی کردن فایل می‌باشد. حتی این امکان وجود دارد که بیشتر بروزرسانی‌ها به کمک دستورهای صوتی انجام شود، موردی که فوق‌العاده کاربردی بوده و کاربران از وجود چنین چیزی بسیار خرسند هستند.

به هر حال بهتر است کمی در مورد ColorOS 2.1.0i صحبت کنیم. اما چه چیزهای جدیدی در نسخه‌ی جدید ColorOS در انتظار کاربران خواهد بود؟ خب اولین موردی که می‌توان به آن اشاره داشت، رابط کاربری تخت (Flat) در کنار طراحی روشن‌تر و شفاف‌تر می‌باشد. شرکت اوپو به گونه‌ای هوشمندانه، طراحی متریال (Material Design) که در اندروید 5.0 وجود دارد را با اِلمان‌های اصلی خود که در ColorOS دیده می‌شود، ترکیب کرده و رابط کاربری بسیار زیبایی را در عین حفظ اصالت، خلق کرده است. پخش‌کننده موسیقی پیش‌فرض این رام نیز بروز شده و حالا ظاهری بسیار جذاب‌تر از گذشته دارد.

Oppo unveils ColorOS 2.1.0i, based on Android 5.0 2

فولدرهای قرار گرفته در صفحه‌ی اصلی حذف شده‌اند و افکت‌های اجرای اپلیکیشن‌ها و انجام دستورات مختلف، بسیار روان‌تر و زیباتر از گذشته شده است. همچنین، انجام هر گونه تغییراتی در صفحه‌ی اصلی یا Home Screen، به صورت کاملا پویا و زنده، انجام می‌گیرد و کمتر شاهد یک طراحی استاتیک هستیم. همچنین از دیگر موارد مهم که ممکن است توجه شما به آنها جلب گردد و می‌توان به آنها اشاره کرد، سرعت بالاتر در اجرای اپلیکیشن‌ها، نمایش سریع‌تر تصاویر و سرعت بیشتر در روشن شدن گوشی هستند. این موارد نشان می‌دهد که شرکت Oppo به خوبی رام اختصاصی خود را با محصولاتش بهینه‌ کرده است.

هنوز زمان دقیق عرضه‌ی این رام اختصاصی مشخص نشده اما احتمالا در این هفته و یا هفته‌ی آینده، دارندگان گوشی‌های هوشمند Oppo بتوانند از آن استفاده نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال