اوپو گوشی Reno Ace را با تکنولوژی شارژ سریع عرضه کرد

شرکت اوپو گوشی نسل جدید خود را با تکنولوژی شارژ سریع و با ظاهری زیبا به نام رینو ایس عرضه کرد. این عضو جدید خانواده اوپو از تکنولوژی شارژ سریع این شرکت بهره برده است که پیش از این معرفی شده بود. رینو ایس میتواند تنها در 30 دقیقه به شارژ کامل برسد. به گزارش […]

شرکت اوپو گوشی نسل جدید خود را با تکنولوژی شارژ سریع و با ظاهری زیبا به نام رینو ایس عرضه کرد. این عضو جدید خانواده اوپو از تکنولوژی شارژ سریع این شرکت بهره برده است که پیش از این معرفی شده بود. رینو ایس میتواند تنها در 30 دقیقه به شارژ کامل برسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از slashgear ، صبح امروز اوپو گوشی جدید خود را با سخت افزاری قدرتمند ارائه کرد. رینو ایس (Reno Ace) با کمک شارژر ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 GaN میتواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود را تنها در مدت 30 دقیقه بطور کامل شارژ کند. و یا با 5 دقیقه شارژ میتوانید به مدت 2 ساعت از این گوشی استفاده کنید.

البته اوپو گوشی جدید خود را در رده گوشی های گیمینگ معرفی کرده است و در آن از تکنولوژی جدیدی به نام GameBoost 2.0 استفاده کرده که در هنگام بازی تعداد فریم های نمایشگر را ثابت نگه میدارد. سخت افزار این گوشی شامل ، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهمراه یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

در ظاهر این گوشی که طراحی دلپذیری دارد یک بریدگی قطره ای در بالای نمایشگر وجود دارد. در پشت بدنه آن نیز یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 همراه با یک لنز واید ۸ مگاپیکسلی، لنز زوم ۱۳ مگاپیکسلی و لنز سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی به چشم میخورد.

اوپو به واسطه تولید این گوشی میتواند سهم خوبی در بازار بدست آورد. با توجه به اینکه این گوشی تکنولوژی جدیدی را نیز بهمراه دارد. این گوشی با قیمت پایه 421 دلار برای مدل 8 گیگابایتی و 533 دلار برای 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد. نسخه ویژه آن نیز با 8 گیگابابت رم و 256 گیگیابات حافظه به قیمت 505 دلار به فروش خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال