رونمایی اوپو از سه گوشی جدید خانواده Reno7

۳ عضو جدید خانواده Reno7 گوشی اوپو به طور رسمی رونمایی شد. این گوشی ها شامل دو گوشی Reno7 و Reno7 است که تاریخ عرضه آن به بازار ۱۲ آذرماه خواهد بود. گوشی دیگر Reno7 SE است که زمان عرضه آن ۲۶ آذر ماه خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اوپو […]

۳ عضو جدید خانواده Reno7 گوشی اوپو به طور رسمی رونمایی شد. این گوشی ها شامل دو گوشی Reno7 و Reno7 است که تاریخ عرضه آن به بازار ۱۲ آذرماه خواهد بود. گوشی دیگر Reno7 SE است که زمان عرضه آن ۲۶ آذر ماه خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اوپو سه عضو جدید از اعضای خانواده Reno7 را که همگی آنها از فناوری  5Gپشتیبانی می‌کنند معرفی کرده است. Reno7 پرو بهترین گوشی از این خانواده است که به چیپست مدیاتک دیمن‌سیتی ۱۲۰۰ مجهز است. قرار است این گوشی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود.

این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار دارد. وضوح تصویر در این نمایشگر نیز 1080P خواهد بود. حداکثر میزان روشنایی آن در زیر نور مستقیم خورشید تا ۸۰۰ نیت میرسد. باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت و از شارژ سریع ۶۵ باتری نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه استاندارد این خانواده شبیه به مدل پرو بوده و تنها تغییرات کوچکی در آن دیده می شود. به عنوان مثال باتری 4۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع ۶۰ واتی پشتیبانی میکند. دوربین اصلی آن در قاب پشتی ۶۴ مگاپیکسل است و سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز همراه با آن قرار دارند. دوربین سلفی گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسل است. پردازنده آن نیز از نوع اسنپدراگون 778G و بهمراه ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

در آخر نیز گوشی Reno7 SE 5G عرضه شد که نمایشگر آن از نوع امولد و ۶.۴۳ اینچ و با نرخ رفرش ۹۰ هرتز خواهد بود. باتری این گوشی نیز مانند مدل های قبلی و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی میکند. چیپست این گوشی نیز از نوع دیمنسیتی ۹۰۰ و مقدار رم در نظر گرفته شده برای آن ۸ گیگابایت است. حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل IMX581 و دو دوربین دو مگاپیکسلی برای سنجش عمق و دوربین ماکرو در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال