رونمایی Oppo از گوشی‌هوشمند Neo 7؛ صفحه‌نمایش 5 اینچی و چیپست اسنپ‌دراگون 410

بعد از اینکه شرکت اوپو هفته پیش از گوشی جدید خود با نام R7s رونمایی به عمل آورد، این بار این شرکت در رده‌ای دیگر، گوشی  هوشمند جدیدی را به همگان معرفی کرد. این گوشی که Neo 7 نام دارد با قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب زیر 200 دلار به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. این […]

بعد از اینکه شرکت اوپو هفته پیش از گوشی جدید خود با نام R7s رونمایی به عمل آورد، این بار این شرکت در رده‌ای دیگر، گوشی  هوشمند جدیدی را به همگان معرفی کرد. این گوشی که Neo 7 نام دارد با قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب زیر 200 دلار به بازارهای فروش عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای نمایشگر TFT LCD پنج اینچی با دقت qHD (برابر با 540×960 پیکسل) بوده و از تراشه اسنپدراگون 410 شامل چهار هسته با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت حافظه RAM برخوردار است. میزان حافظه داخلی این گوشی برابر 16 گیگابایت بوده و البته این میزان با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی قابل افزایش نیز هست.

این گوشی هوشمند مقرون به صرفه از یک دوربین اصلی با دقت 8 مگاپیکسل بهره خواهد برد که البته ابعاد سنسور آن برابر 1/4 اینچ بوده و از لنزی با حداکثر میزان گشودگی دیافراگم f/2.0 برخوردار است. در سمت دیگر دوربین سلفی این گوشی دارای حسگری با دقت 5 مگاپیکسل بوده و دارای  لنزی با حداکثر میزان گشودگی دیافراگم f/2.4 می‌باشد.

ابعاد دقیق این گوشی برابر 142.7 × 71.7 × 7.6 میلی‌متر بوده و سنگینی آن به 141 گرم می‌رسد. علاوه بر آن میزان ظرفیت باتری آن نیز برابر 2420 میلی‌آمپر ساعت است. پنل پشتی این گوشی براق بوده و در رنگ‌های مشکی و سفید و البته (به ترتیب) با فریمی به رنگ‌های نقره‌ای و طلائی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. این گوشی از شبکه‌های مخابراتی نسل سه و چهار (در نسخه‌های مختلف) پشتیبانی خواهد کرد و البته در کنار آن دارای ویژگی‌های الزامی بلوتوث (نسخه 4.0)، وای‌فای یا استاندارد 802.11 b/g/n و همچنین GPS نیز هست.

gsmarena_006

گوشی Neo 7 اوپو به احتمال خیلی زیاد در روز چهارشنبه این هفته به بازارهای کشور هند عرضه خواهد شد و البته در روزهای آینده، این محصول جدید را در فروشگاه‌های کشورهای منطقه‌های جنوب شرقی آسیا، جنوب آسیا، خاورمیانه، شمال آفریقا و همچنین کشور مکزیک مشاهده خواهیم کرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال