هدست واقعیت ترکیبی اوپو مجهز به چیپ اسنپدراگون برای توسعه دهندگان رونمایی شد

اوپو یک هدست واقعیت ترکیبی با نام MR Glass Developer Edition برای توسعه دهندگان عرصه کرده است که مجهز به چیپ اسنپدراگون XR2 پلاس است و قرار است به توسعه دهندگان در ایجاد برنامه های جدید کمک کند. این هدست در کشف بهترین کاربردهای فناوری واقعیت ترکیبی به آنها کمک می کند. به گزارش سرویس […]

اوپو یک هدست واقعیت ترکیبی با نام MR Glass Developer Edition برای توسعه دهندگان عرصه کرده است که مجهز به چیپ اسنپدراگون XR2 پلاس است و قرار است به توسعه دهندگان در ایجاد برنامه های جدید کمک کند. این هدست در کشف بهترین کاربردهای فناوری واقعیت ترکیبی به آنها کمک می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست جدید اوپو MR Glass Developer Edition با اندازه ای نسبتا بزرگ به کاربران در تعامل چیزهایی که می بینند کمک می کند.

اوپو اعلام کرد واقعیت ترکیبی در آینده می تواند همانند گوشی های هوشمند یک پلتفرم محاسباتی محسوب شود. مدیر فناوری این شرکت طی مصاحبه ای با CNBC اعلام کرد فناوری مورد نظر می تواند در آینده به یک پلتفرم محاسباتی تبدیل شود. هنوز جزئیات بیشتری از این هدست منتشر نشده است.

واقعیت ترکیبی به طور همزمان از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پشتیبانی کرده و به کاربران در مشاهده تصاویر و ویدیوهای دیجیتال کمک می کند. در حال حاضر تمام شرکت های فناوری تمرکز زیادی روی حوزه واقعیت ترکیبی داشته اند. به عنوان مثال مایکروسافت دستگاه هولولنز را عرضه کرد. سامسونگ نیز اعلام کرد در حال کار روی دستگاه واقعیت ترکیبی خود است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال