تکنولوژی شارژ فوق سریع اوپو ، سریعترین شارژ باتری تنها در 30 دقیقه

شرکت اوپو فناوری شارژ فوق سریع خود به نام 2.0 SuperVooC را معرفی کرد. اوپو روز قبل گوشی جدید رینو Ace با تکنولوژی شارژ جدید را معرفی کرده بود. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع بهره برده است که میتواند با شارژر 65 واتی خود در عرض 30 دقیقه بطور کامل شارژ شود. به گزارش […]

شرکت اوپو فناوری شارژ فوق سریع خود به نام 2.0 SuperVooC را معرفی کرد. اوپو روز قبل گوشی جدید رینو Ace با تکنولوژی شارژ جدید را معرفی کرده بود. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع بهره برده است که میتواند با شارژر 65 واتی خود در عرض 30 دقیقه بطور کامل شارژ شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از gsmarena ، شرکت اوپو امروز تکنولوژی دیگر به نام های Wireless 30W VOOC Flash Charge و   VOOC Flash Charge 4.0را در کنار 65W SuperVOOC Fast Charge 2.0 به صورت رسمی معرفی کرد.

تکنولوژی 2.0 SuperVooC که نسخه قبلی آن سال گذشته بهمراه اوپو فایند ایکس معرفی شده بود ، امسال همراه با اوپو رینو Ace در تاریخ 18 مهر عرضه خواهد شد. این تکنولوژی قادر است اوپو رینو Ace را در عرض 30 دقیقه بطور کامل شارژ کند. همچنین در زمانی حدود 5 دقیقه میتواند شارژ گوشی را به 27 درصد برساند. اوپو برای چنین سرعت شارژی از نیمه هادی گالیم نیتراید در باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خود استفاده کرده است. البته طراحی های امنیتی نیز برای شارژر و آداپتور صورت گرفته است.

تکنولوژی دیگر به نام 30W Wireless VOOC Flash Charge میتواند در مدت 80 دقیقه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را بطور کامل شارژ کند. تفاوت ان با تکنولوژی 2.0 SuperVooC سازگاری با  استاندارد Qi است. اوپو برای کاهش گرمای بیش از اندازه باتری از از طراحی‌های سخت‌افزاری متعدد، HDVC و عملکرد تشخیص شیء خارجی استفاده کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال