شرکت اُپو در سال 2015، بیش از 50 میلیون گوشی‌هوشمند فروخته است

اخیرا شرکت چینی اوپو به صورت رسمی اعلام کرده که در سال 2015 موف به فروش بیش از 50 میلیون گوشی‌هوشمند شده است. در مورد چنین میزان فروشی باید بگوییم که در پایان سال 2014 نیز مدیران این شرکت چینی پیش‌بینی کرده بودند که در سال 2015 می‌توانند همین تعداد دستگاه را به فروش برسانند […]

اخیرا شرکت چینی اوپو به صورت رسمی اعلام کرده که در سال 2015 موف به فروش بیش از 50 میلیون گوشی‌هوشمند شده است. در مورد چنین میزان فروشی باید بگوییم که در پایان سال 2014 نیز مدیران این شرکت چینی پیش‌بینی کرده بودند که در سال 2015 می‌توانند همین تعداد دستگاه را به فروش برسانند و حالا نیز این اتفاق افتاده است.

اینطور که مشخص شده از میان این 50 میلیون دستگاه، بیش از 15 میلیون آنها از گوشی‌های هوشمند اخیر این شرکت یعنی R7 ،R7 S و همچنین R7 Plus بوده‌اند.

در مورد آمار فروش گوشی‌های دیگر سازنده‌ها نیز باید بگوییم که شیائومی در سال گذشته 70 میلیون دستگاه را به فروش رسانده بود که این آمار در مورد شرکت Meizu و LeTV، به ترتیب 20 و 4 میلیون دستگاه بوده است. شرکت بزرگ هوآوی نیز در سال 2015 موفق به فروش بیش از 100 میلیون دستگاه شده بود که این آمار نشان می‌دهد شرکت اوپو، می‌تواند سومین تولیدکننده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند در چین به حساب بیاید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال