Oral-B از مسواک هوشمند Genius خود رونمایی کرد

افراد زیادی معتقدند که مسواک‌های برقی می‌توانند عملکرد بسیار بهتری نسبت به مسواک‌های عادی که همواره مورد استفاده‌ی بخش زیادی از مصرف‌کنندگان است، داشته باشد. اما اخیرا شرکت معروف Oral-B که در تولید مسواک‌ها از شهرت زیادی برخوردار است، یک مسواک جدید را معرفی نموده که علاوه بر برقی بودن، هوشمند نیز می‌باشد. البته مسواک […]

افراد زیادی معتقدند که مسواک‌های برقی می‌توانند عملکرد بسیار بهتری نسبت به مسواک‌های عادی که همواره مورد استفاده‌ی بخش زیادی از مصرف‌کنندگان است، داشته باشد. اما اخیرا شرکت معروف Oral-B که در تولید مسواک‌ها از شهرت زیادی برخوردار است، یک مسواک جدید را معرفی نموده که علاوه بر برقی بودن، هوشمند نیز می‌باشد.

البته مسواک هوشمند Genius که اخیرا توسط این شرکت معرفی شده را نمی‌توان اولین مسواک هوشمند Oral-B در نظر گرفت. سال گذشته نیز مسواک‌های هوشمند متعددی توسط این شرکت و از سری SmartSeries معرفی شده بودند و حالا نیز جدیدترین عوض از این خانواده پیش رویمان قرار گرفته است. اما Genius چه چیز جدیدی را همراه خود دارد؟ برای افرادی که شاید با این موضوع آشنا نباشند، باید بگوییم که مسواک هوشمند جدید Oral-B با استفاده از دوربین گوشی‌هوشمند شما عمل می‌کند بدین صورت که با مشایعت نرم‌افزار مخصوص این مسواک، کاربران می‌توانند از اینکه مسواک دقیقا در چه محلی از دهان آنها قرار دارد، اطلاع پیدا کرده و حتی به کمک گوشی خود به شکل بهتری داخل دهان را مشاهده نمایند. همچنین این امکان وجود دارد که نرم‌افزار مخصوص این مسواک هوشمند بتواند به شما بگوید که شما تا چه اندازه، دندان‌های خود را به خوبی تمیز می‌کنید و یا کدام بخش‌ها نیاز بیشتری به مسواک خواهد داشت. همچنین این مسواک هوشمند می‌تواند شما را از میزان فشاری که به دندان‌های خود می‌آورید نیز مطلع سازد که در صورت بیش از حد بودن، با پیغام اخطاری از سوی این اپلیکیشن رو‌به‌رو خواهید شد.

هنوز مشخص نشده که قیمت نهایی این مسواک هوشمند چه اندازه خواهد بود، اما باید بگوییم که مسواک‌های برقی قیمتی بالاتر از مسواک‌ها معمولی داشته و ارزان نیستند، حال اگر هوشمند نیز باشند بدون شک قیمت آنها بسیار بیشتر نیز خواهد شد. شرکت Oral-B قصد دارد این مسواک هوشمند را از اواسط تیرماه وارد بازار نماید و احتمالا بسیاری از افراد از همین حالا خود را برای خرید این مسواک هوشمند آماده خواهند نمود.

باز هم اشاره می‌کنیم شرکت Oral-B اولین کمپانی نیست که به تولید مسواک‌های هوشمند روی آورده و در ماه‌های اخیر، شرکت Kolibree نیز چندین مدل مختلف از مسواک‌های هوشمند خود را معرفی و روانه‌ی بازار کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال