اولین ربات دانش آموز به اسم “Ori Hime” رونمایی شد

دغدغه عقب ماندن دانش آموزان بیمار از برنامه کلاسی و دروس ارائه شده روزانه محققان ژاپنی را بر این داشت تا با ساخت رباتی به نام “Ori Hime” امکان حضور مجازی محصل را در کلاس فراهم کنند. مدرسه “توموبه هیگا شی” که در 60 مایلی شمال توکیو واقع شده اولین مکانی است که پذیرای این […]

دغدغه عقب ماندن دانش آموزان بیمار از برنامه کلاسی و دروس ارائه شده روزانه محققان ژاپنی را بر این داشت تا با ساخت رباتی به نام “Ori Hime” امکان حضور مجازی محصل را در کلاس فراهم کنند. مدرسه “توموبه هیگا شی” که در 60 مایلی شمال توکیو واقع شده اولین مکانی است که پذیرای این ربات بوده است.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، شکل ظاهری Ori Hime با دو بازوی رباتیک و یک دوربین روی سر در ابعاد یک نیم تنه طراحی شده است. کاربر از طریق تبلت به این ربات وصل شده و قادر به کنترل آن از راه دور می باشد. علاوه بر دوربین بلندگوهای تعبیه شده روی این سیستم نیز امکان ایجاد ارتباط آسان بین دانش آموز با معلم و سایر دانش آموزان را فراهم می کند. در خصوصیات ذکر شده برای این ربات قابلیت چرخاندن سر و نشان دادن حالتهای عاطفی ساده ذکر شده است. کارا سودو اولین داوطلبی که از ربات برای حضور در کلاس درس استفاده نموده تجربه کار با Ori Hime را بسیار سرگرم کننده دانست . جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال