کسب و کارها

راهکار اپلیکیشن استادکار برای صرفه‌جویی در مصرف آب

بحران آب مسئله‌ای است که دیر یا زود همه ما را درگیر می‌کند. در سال‌های اخیر حتی افرادی که در شهرهای پر باران کشور زندگی می‌کنند نیز متوجه بارش کم باران و بی‌آبی شده‌اند. در این وضعیت که کشور با معضل کم‌آبی و خشکسالی روبرو است، باید بیش از پیش به دنبال راهکارهای نوین برای […]

بحران آب مسئله‌ای است که دیر یا زود همه ما را درگیر می‌کند. در سال‌های اخیر حتی افرادی که در شهرهای پر باران کشور زندگی می‌کنند نیز متوجه بارش کم باران و بی‌آبی شده‌اند. در این وضعیت که کشور با معضل کم‌آبی و خشکسالی روبرو است، باید بیش از پیش به دنبال راهکارهای نوین برای صرفه‌جویی در مصرف آب باشیم. از این رو بسیاری از افراد در مشاغل مختلف و به دور از سیاست‌گذاری‌های دولت مردان، به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف آب و استفاده بهینه از آن هستند

اپلیکیشن استادکار چیست و چطور به صرفه‌جویی آب کمک می‌کند؟

حتما همه شما سایت و اپلیکیشن استادکار را می‌شناسید که به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم درخواست خدمات فعالیت می‌کند. استادکار به عنوان بهترین اپلیکیشن سفارش خدمات سعی کرده خدمات باکیفیت و شفاف را به مشتریان خود ارائه کند و در این زمینه توانسته بیشترین میزان رضایت مشتریان را به دست بیاورد.

این اپلیکیشن یکی از استارت‌آپ‌های پیشرو برای صرفه‌جویی در مصرف آب است که تلاش می‌کند میزان مصرف آب در خدماتی مانند شستشوی منزل، خشکشویی، لوله‌کشی ساختمان، تعمیر کولر آبی و بسیاری از خدمات دیگر را کاهش دهد. اما یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب که همه ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم تعمیر لوله کشی ساختمان و تعمیر شیرآلات ساختمانی است.

راهکار اپلیکیشن استادکار برای صرفه‌جویی در مصرف آب | تکنا - کسب و کارهاتعمیر شیرآلات ساختمانی و لوله کشی ساختمان

معمولا مغزی شیرهای آب بعد از مدتی فرسوده شده و شروع به چکه می کند. با بررسی دوره ای و سرویس و تعمیر کردن شیرآلات ساختمانی می توان جلوی هدر رفتن آب را گرفت. اگر خودتان توانایی لازم برای تعمیر شیرالات ساختمانی را ندارید می توانید از متخصصان و استادکاران مجموعه استادکار کمک بگیرید.

لوله کشی ساختمان نیز یکی از مهمترین تاسیسات ساختمانی است که اگر هر کجای از ساختمان دچار نشستی و خرابی شود ممکن است باعث هدر رفتن آب شود.

تعمیر سیفون و توالت فرنگی

توالت فرنگی نیز یکی از آن وسایلی است که اگر خراب شود ممکن است آب زیادی هدر بدهد. شما می توانید برای تعمیر توالت فرنگی نیز از استادکار کمک بگیرید. در این روش استادکار بهترین تعمیرکارهای توالت فرنگی را به محل مورد نظر شما می‌فرستد تا در عیب یابی و تعمیر سیفون و توالت به شما کمک کند.

تعمیر کولر آبی

کولرآبی ها همانطور که پیداست از آب زیادی استفاده می کنند. حال اگر به هر دلیلی شیر ورودی کولر و یا شیر تخلیه آن خراب باشد ممکن است موجب هدر رفتن آب زیاد شود. در این مواقع می توانید با یک سرویس دوره ای ساده و تنظیم کردن کولر، جلوی هدر رفتن آب را بگیرید. همچنین با استفاده از سایبان کولر می توانید کولر خنک تری داشته باشید.

چطور از استادکار استفاده کنم؟

استادکار فعلا در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و پردیس فعال است و به زودی به شهرهای دیگر نیز وارد خواهد شد. اگر مایل به استفاده از وبسایت و اپلیکیشن استادکار هستید می توانید برنامه آن را در کافه بازار و گوگل پلی برای سیستم  عامل اندروید  دانلود و نصب کنید و اگر Ios دارید می توانید به سایت استادکار سر بزنید و از خدمات آن بهره ببرید.