باتری این گوشی‌هوشمند می‌تواند 10 روز دوام بیاورد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که امروزه در خرید گوشی‌های هوشمند مدنظر کاربران قرار می‌گیرد، عمر باتری آن‌ها است و اکثر گوشی‌هایی که امروزه در بازار موجود هستند نیز معمولاً عمری باتری از نیم روز تا 2 روز دارند. یک شرکت چینی‌تبار موسوم به Oukitel به‌تازگی از یک گوشی‌هوشمند جدید با نام Oukitel K10000 رونمایی کرده […]

یکی از مهم‌ترین نکاتی که امروزه در خرید گوشی‌های هوشمند مدنظر کاربران قرار می‌گیرد، عمر باتری آن‌ها است و اکثر گوشی‌هایی که امروزه در بازار موجود هستند نیز معمولاً عمری باتری از نیم روز تا 2 روز دارند.

یک شرکت چینی‌تبار موسوم به Oukitel به‌تازگی از یک گوشی‌هوشمند جدید با نام Oukitel K10000 رونمایی کرده است که به نظر می‌رسد انرژی کافی در زمینه عمر باتری را برای هر کاربری فراهم می‌کند.

باتری تعبیه شده در این گوشی 10000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که این باتری نه‌تنها شارژ موردنیاز گوشی را تأمین کرده و به آن قدرت می‌دهد، بلکه از شارژ معکوس هم پشتیبانی می‌کند. این بدین معناست که با داشتن این گوشی دیگر نیازی به همراه داشتن پاور بانک نبوده و از طریق باتری همین دستگاه می‌توان گجت‌های دیگر را هم نیز شارژ کرد.

تولیدکننده این گوشی اذعان کرده است که از طریق باتری این گوشی می‌توان باتری آیفون 6 اس را 3 مرتبه شارژ کامل کرد. در واقع می‌توان گفت که این گوشی ‌هوشمند چینی بیشتر شبیه به یک پاور بانک بوده که می‌توان از طریق آن تماس‌های تلفنی برقرار کرد. صفحه‌نمایش به‌کار رفته در این گوشی 5.5 اینچی بوده و دارای رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است و در کنار آن یک چیپست مدیاتک MT6735 با فرکانس کاری 1 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم قلب این گوشی را به تپش در می‌آورند.

از دیگر مشخصات گوشی Oukitel K10000 می‌توان به برخورداری از حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا با کارت حافظه میکرو اس‌دی، دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از LTE، GPRS،EDGE GPS، A-GPS، 3G، بلوتوث و وای‌فای و اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی نیز اشاره کرد.

گفتنی است این گوشی‌هوشمند با قیمتی در حدود 239 دلار به بازار عرضه خواهد شد که پیش‌فروش آن آغاز شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال