کمپانی Razer کنسول Ouya را خریداری کرد

Ouya در سال 2012 با دریافت مبلغی حدود 8 میلیون دلار توسط کمک‌های مردمی توانست کنسولی را مبتنی بر سیستم عامل اندروید روانه بازار کند اما این کنسول هیچ وقت نتوانست به موفقیت برسد. به همین دلیل کمپانی Razer وارد شده و این کنسول اندرویدی را خریداری کرده تا شاید بتواند توجه بیشتر کاربران را به […]

Ouya در سال 2012 با دریافت مبلغی حدود 8 میلیون دلار توسط کمک‌های مردمی توانست کنسولی را مبتنی بر سیستم عامل اندروید روانه بازار کند اما این کنسول هیچ وقت نتوانست به موفقیت برسد. به همین دلیل کمپانی Razer وارد شده و این کنسول اندرویدی را خریداری کرده تا شاید بتواند توجه بیشتر کاربران را به خود جلب کند.

اطلاعات زیادی از قرارداد مابین این دو شرکت منتشر نشده اما کمپانی ریزر تمامی بخش نرم افزار و توسعه دهندگان کمپانی Ouya را خریداری کرده و تنها بخش سخت افزار این شرکت را تنها گذاشته است. هدف اصلی ریزر از خرید این کنسول کمک به کنسول جدید این شرکت به نام Forge TV می‌باشد. در واقع ریزر با خرید این کنسول سعی دارد تا کاربران کنسول Ouya را به سمت کنسول خود یعنی Forge TV هدایت کند. تعداد کاربران حال حاظر این کنسول اندرویدی فعلا 200هزار نفر می‌باشد.

یکی از کسانی که از این معامله به نظر می‌رسد راضی نبوده رئیس و بنیان گذار کمپانی Ouya می‌باشد. Julie Uhrman رئیس کمپانی تازه تاسیس Ouya در جدیدترین توئیت خود اعلام کرد که وی به شرکت ریزر نمی‌پیوندد و قصد جدایی از شرکت را دارد.

در حالیکه Ouya هیچ وقت نتوانست رضایت کاربران خود را کسب کند اما در زمینه‌ی بازاریابی و پیشگام شدن در کنسول‌های اندرویدی توانست گام بلندی را بردارد. حال نوبت به کمپانی ریزر رسیده تا ببینیم آیا می‌تواند کاربران بیشتری را به سمت چنین کنسول‌های بازی بیاورد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال