بیش از 40 درصد کاربران ناراضی اپل واچ‌ احتمالا نسل بعدی این ساعت هوشمند را خریداری کنند

به گفته‌ی جدیدترین نظرسنجی‌های انجام شده بر روی 330 کاربر ناراضی اپل واچ، حدود 55 درصد از آن‌ها بیشتر از دو هفته ساعت را بر روی دستان خود بسته‌ و سپس تصمیم به کنار گذاشتن آن گرفته‌اند. 17 درصد از کاربران ناراضی در این نظر سنجی در همان روزهای اول متوجه‌ شده‌اند که این ساعت […]

به گفته‌ی جدیدترین نظرسنجی‌های انجام شده بر روی 330 کاربر ناراضی اپل واچ، حدود 55 درصد از آن‌ها بیشتر از دو هفته ساعت را بر روی دستان خود بسته‌ و سپس تصمیم به کنار گذاشتن آن گرفته‌اند. 17 درصد از کاربران ناراضی در این نظر سنجی در همان روزهای اول متوجه‌ شده‌اند که این ساعت برای آن‌ها مناسب نیست و 28 درصد از افراد نیز کمتر از دو هفته ساعت را بر روی دستان خود بسته‌اند. در میان این 330 نفر حدود 50 درصد از آن‌ها از مدل اسپرت ساعت هوشمند اپل ناراضی بودند و تاکنون آن‌ را در کشوی میز خود قرار داده‌اند در حالیکه بیش از 65 درصد از خریداران دیگر مدل‌های ساعت هوشمند اپل چنین کار مشابه‌ای را انجام داده‌اند.

حال به راستی چرا این 330 نفر از ساعت هوشمند اپل ناراضی بوده‌اند؟ به گفته‌ی 67 درصد از این کاربران، ساعت هوشمند اپل بسیار کند بوده و 89 درصد از کاربران نیز ارزش ساعت را پایین‌تر از چیزی که است می‌دانند. 80 درصد از این کاربران محدود بودن قابلیت‌های ساعت هوشمند اپل را یکی از علت‌های نارضایتی خود دانسته‌اند و 59 درصد از کاربران باتری نامناسب را علت اصلی نارضایتی خود اعلام کرده‌اند. جالب است بدایند که حدود 63 درصد از کاربران مشاهده کردن ساعت بر روی ساعت هوشمند اپل را کاری دشوار دانسته‌اند و 51 درصد از آن‌ها رابط کاربری تعبیه شده را برای یک ساعت هوشمند نامناسب دانسته‌اند چرا که کار کردن با آن بسیار سخت است.

حدود 33 درصد از کاربران علت اصلی خریدن ساعت هوشمند اپل را بررسی جدیدترین تکنولوژی معرفی شده توسط این شرکت دانسته‌اند. از میان این 330 نفر، حدود 36 درصد ساعت هوشمند خود را فروخته و تنها 11 درصد به طور دائم از ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کنند و بقیه نیز در شرایط خاصی این ساعت را بر روی دستان خود می‌بندند. یکی دیگر از نکات جالب در مورد این نظر سنجی آن است که 33 درصد از افراد گفته‌اند که بعد از کنار گذاشتن ساعت هوشمند اپل دیگر هیچ‌گونه ساعتی را بر روی مچ‌های خود نمی‌بندند و به نظر می‌رسد این کاربران از ساعت‌های مچی زده شده‌اند.

حال اگر تمامی نارضایتی‌های مطرح شده را کنار بگذاریم به یک آمار جالب می‌رسیم. حدود 41 درصد از این 330 نفر اعلام کرده‌اند که در صورتی که نسل بعدی اپل واچ منتشر شوند آن را خریداری می‌کنند. گفته می‌شود ساعت هوشمند بعدی اپل به آیفون‌های این شرکت نیاز نخواهد داشت و به طور جداگنه کاربر می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال