بیش از 70 دستگاه گلکسی نوت 7 سامسونگ تنها در آمریکا منفجر شده است

بیش از 70 دستگاه گلکسی نوت 7 سامسونگ تنها در آمریکا منفجر شده است. این گزارشی است که توسط سازمانHealth Canada (سازمان دولتی مسئول سلامت ملی) تهیه شده و این سازمان در همین خصوص با شرکت سامسونگ به منظور فراخواندن گوشی‎های نوت 7 همکاری را آغاز کرده است. زمانی که چند هفته‎ی قبل سامسونگ خبر […]

بیش از 70 دستگاه گلکسی نوت 7 سامسونگ تنها در آمریکا منفجر شده است. این گزارشی است که توسط سازمانHealth Canada (سازمان دولتی مسئول سلامت ملی) تهیه شده و این سازمان در همین خصوص با شرکت سامسونگ به منظور فراخواندن گوشی‎های نوت 7 همکاری را آغاز کرده است.

زمانی که چند هفته‎ی قبل سامسونگ خبر بیرون کشیدن فبلت جدید خود را از بازار در سطح جهان اعلام کرد، گزارش شد در سطح جهان 35 مورد انفجار رخ داده که 17 مورد آن‎ها در ایالات‎متحده بوده است. بنابراین، گزارش مذکور اشاره به این دارد که تعداد انفجارهای نوت 7 در آمریکا از آن زمان به شکل بارزی بالاتر رفته است.

در کانادا، سازمان Health Canada می‎گوید که از 19 آگوست تا 1 سپتامبر 21953 واحد نوت 7 با باتری معیوب در این کشور فروخته شده است. ولی، تا الان تنها یک گزارش از بیش از حد داغ کردن باتری در این کشور گزارش شده است.

پائول برانن، مدیر عملیاتی و نائب رئیس اجرایی، بخش Mobile and Enterprise Solutions دفتر سامسونگ در کانادا (Samsung Canada) می‎‌گوید “عملکرد سامسونگ در جهت ادامه‎ دادن روند کسب این اطمینان است که امنیت مصرف‎کننده برترین اولویت ما باشد، ما در حال همکاری با سازمان Health Canada و اپراتور تحت قرارداد خود و شرکای خرده‎فروشی‎مان هستیم تا به کاربران نوت 7 بابت این قضیه هشدار دهیم. ما از کاربران می‎خواهیم که گوشی‎های گلکسی نوت 7 خود را خاموش و از طریق طرح Canadian Product Exchange دستگاه‎های خود را تعویض کنند.”

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال