صاحبان کانال‌های تلگرامی می‌توانند در درآمد حاصل از تبلیغات با تلگرام شریک شوند

مدیرعامل تلگرام اعلام کرد در صورتی که در کانال‌های تبلیغاتی به تولید محتوا بپردازید از این شرکت پاداش دریافت می‌کنید. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل تلگرام اخیراً در پستی اعلام کرد صاحبان کانال‌ها می‌توانند در درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در کانال‌ها شریک شوند. طبق برنامه جدید تلگرام نیمی از درآمد […]

مدیرعامل تلگرام اعلام کرد در صورتی که در کانال‌های تبلیغاتی به تولید محتوا بپردازید از این شرکت پاداش دریافت می‌کنید.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل تلگرام اخیراً در پستی اعلام کرد صاحبان کانال‌ها می‌توانند در درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در کانال‌ها شریک شوند. طبق برنامه جدید تلگرام نیمی از درآمد مربوط به ماه مارس به حساب صاحبان کانال‌ها نیز واریز خواهد شد.

دورف مدیرعامل تلگرام در پستی در این پیام رسان از دریافت پاداش مالی توسط صاحبان کانال‌ها در صورت تولید محتوا خبر داد. کانال‌های تلگرام با بازدیدهای یک تریلیونی در ماه میتوانند منبعی برای درآمد محسوب شوند. این در حالی است که اکنون تنها از ۱۰ درصد این بازدیدها برای درآمدزایی استفاده می‌شود و اکنون امکان افزایش درآمد ایجاد شده است.

طبق گفته دورف پلتفرم تبلیغاتی تلگرام از ماه مارس برای حدود ۱۰۰ کشور باز شده و صاحبان کانال‌ها در این کشورها می‌توانند ۵۰ درصد از درآمد ناشی از تبلیغات را در کانال‌های خود دریافت کنند.

طبق پست مدیرعامل تلگرام برای سرعت و ایمنی پرداخت و برداشت در این پلتفرم و کسب اطمینان از درآمدها از بلاک چین TON در آن استفاده می‌شود. دورف در ادامه توضیح داد که مشابه رویکرد این شرکت پیش از این در زمان عرضه نام کاربردی در این پلتفرم انجام شده و سهم درآمدهای ایجاد شده نیز از طریق Toncoin پرداخت شده بود.

مدیرعامل تلگرام معتقد است این ساز و کار جدید می‌تواند با ایجاد یک چرخه مناسب به تولید کنندگان محتوا اجازه دهد تا درآمد تند کوین خود را برداشت کرده و یا از آن برای تبلیغ کانال خود در کانال‌های دیگر استفاده کنند. هنوز مشخص نیست ۱۰۰ کشور اشاره شده توسط دورف کدام کشورها بوده و سیستم تبلیغاتی تلگرام برای آنها چگونه فعال خواهد شد. این سازوکار جدید می تواند امکان بهره مندی از درآمد را برای صاحبان کانال ها فراهم کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال