محققان آکسفورد تا 80 درصد به موفقیت واکسن کرونای خود اطمینان دارند

محققان دانشگاه آکسفورد بریتانیا از احتمال آماده شدن واکسن کرونا تا 3 ماه دیگر خبر داده اند. همچنین این تیم تحقیقاتی زمانی را صرف ساخت این واکسن کرده اند می گویند این واکسن در 80 درصد موارد با موفقیت آزمایش شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واکسن استنشاقی ساخت محققان آکسفورد […]

محققان دانشگاه آکسفورد بریتانیا از احتمال آماده شدن واکسن کرونا تا 3 ماه دیگر خبر داده اند. همچنین این تیم تحقیقاتی زمانی را صرف ساخت این واکسن کرده اند می گویند این واکسن در 80 درصد موارد با موفقیت آزمایش شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واکسن استنشاقی ساخت محققان آکسفورد به کاهش نرخ ابتلا بیماری کمک خواهد کرد. آدریان هیل، رئیس موسسه جنر دانشگاه آکسفورد در مورد این واکسن می گوید: ممکن است موارد ابتلا به بیماری طبق انتظارها کاهش نیابد و این موضوع تا ماه آگوست نیز ادامه یابد.

هیل پیش از این نیز در مورد روند کند تولید واکسن کرونا هشدار داده بود. این محقق می گوید: برای تست دارو نیاز است تا تعداد زیادی داوطلب این ویروس را بگیرند تا بتوانیم ارزیابی دقیقی درباره تاثیر این واکسن داشته باشیم. در مرحله دوم تست این واکسن حدود 10 هزار و 260 بزرگسال بالای 55 سال و تعدادی کودک نیز حضور خواهند داشت.

در حال حاضر محققان این پروژه منتظر تائید آن از طرف قانون گذاران هستند تا بتوانند تولید آن را تا ماه سپتامبر انجام دهند. شرکت داروسازی آسترازنکا آمریکا نیز برای تولید دو میلیون دوز از این دارو پس از دریافت تائیدیه اقدام خواهد کرد.در حال حاضر این شرکت یک قرارداد یک میلیارد دلاری با دولت آمریکا برای تولید این دارو امضا کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال