سیستم‌عامل OxygenOS آماده‌ی دریافت برای دارندگان گوشی‌هوشمند OnePlus One

بالاخره نسخه‌ای پایدار از سیستم‌عامل OxygenOS برای دارندگان گوشی‌هوشمند OnePlus One آماده شدده که کاربران می‌توانند آن را از طریق وب‌سایت وان‌پلاس، دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنند. این سیستم‌عامل که بر اساس اندروید ساخته شده، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که در مدت زمانی زیادی و در طی ارتباطی تنگاتنگ با کاربران طراحی شده […]

بالاخره نسخه‌ای پایدار از سیستم‌عامل OxygenOS برای دارندگان گوشی‌هوشمند OnePlus One آماده شدده که کاربران می‌توانند آن را از طریق وب‌سایت وان‌پلاس، دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنند.

این سیستم‌عامل که بر اساس اندروید ساخته شده، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که در مدت زمانی زیادی و در طی ارتباطی تنگاتنگ با کاربران طراحی شده است. یکی از اهداف اصلی وان‌پلاس، خارج شدن از زیر سایه‌ی حالت CyanogenMod بوده و با تاخیرهای فراوانای که داشته، حالا با سیستم‌عاملی روبه‌رو هستیم که بر اساس اندروید Android 5.0.2 آبنبات‌جوبی طراحی و ویژگی‌های مختلف آن، با نهایت دقت انتخاب شده است.

سیستم‌عامل OxygenOS، تفاوت چندانی با نسخه‌ی اندروید ندارد و بیشتر تمرکز سازندگان، بهینه‌سازی کامل آن با تلفن OnePlus One بوده و در کنار آن، ویژگی‌های مختلفی به آن اضافه شده است که می‌تواند کار کردن با آن را ساده‌تر از گذشته نماید. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به اضافه شدن Gestures، قابلیت بسیار بالای شخصی‌سازی و اضافه شدن حالت QuickSettings اشاره کرد که تصویر آن را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

Oxygen OS for OnePlus One is finally here 2

پیشتر قرار بود سیستم‌عامل OxygenOS در تاریخ 27 مارس عرضه شود اما مشکلات مربوط به کسب گواهی‌های لازم از سوی گوگل، سبب شد تا عرضه‌ی آن بار دیگر نیز به تاخیر بیفتد. از آن زمان نیز تیم توسعه‌دهنده‌ی این سیستم‌عامل در وان‌پلاس، وعده‌هایی در مورد ویژگی‌ها و امکانات بیشتر از این سیستم‌عامل را به کاربران دادند تا کمی تلخی این تاخیر را شیرین کنند و حالا نیز این سیستم‌عامل در اختیار کاربران قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال