تولید ازون به کمک دستگاه مولد و ضدعفونی کردن محیط از ویروس کرونا

برخی از محققان کشورمان موفق شدند دستگاه مولد ازون را بسازند. گاز ازون تولید شده در این وسیله میتواند در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با هزینه ای پائین بسیار موثر خواهد بود. از این دستگاه میتوان در ضدعفونی کردن وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، این دستگاه […]

برخی از محققان کشورمان موفق شدند دستگاه مولد ازون را بسازند. گاز ازون تولید شده در این وسیله میتواند در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با هزینه ای پائین بسیار موثر خواهد بود. از این دستگاه میتوان در ضدعفونی کردن وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، این دستگاه تولید ازون می تواند در ضد عفونی کردن محیط در شرایط کنونی بسیار موثر باشد. رئیس این گروه تحقیقاتی، خانم زینب رحمانی نوش آبادی در مورد تولید این دستگاه می گوید: ازون به عنوان یک اکسنده قوی می تواند با آلودگی های موجود در محیط ایجاد پیوند شیمیایی کرده و آنها را تجزیه کند. ویروس کرونا نیز یک پوشش چربی دارد که نسبت به حلال هایی مانند ازون حساس است. بدین ترتیب شاهد از بین رفتن لیپید ها یا همان ویروس های دارای پوشش چربی خواهیم بود.

این دستگاه با ساخت ازون از هوای محیط میتواند در ضدعفونی کردن سطوح مورد استفاده قرار گیرد. از مزایای استفاده از این دستگاه عدم استفاده از مواد شیمیایی و پخش آن در تمام جهات است. همچنین این محصول با برق 60 وات کار میکند و کاملا مقرون به صرفه است. یک خنک کننده در این دستگاه کمک می کند تا راندمان آن نیز بالا باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال