Ozone عرضه‌ی هدست مخصوص بازی Raze Z90 را آغاز کرد

بدون شک افرادی که تشنه‌ی بازی‌های رایانه‌ای بوده و اصطلاح نام “بازی‌خور” را یدک‌ می‌کشند، تلاش دارند تا با خریداری کردن آخرین و بهترین قطعات و وسایل گیمینگ، بهترین تجربه را از بازی‌های رایانه‌ای داشته باشند. هدست‌های گیمینگ یا مخصوص بازی، یکی از اصلی‌ترین ابزاریست که هر گیمری به آن نیاز دارد و باید یکی […]

بدون شک افرادی که تشنه‌ی بازی‌های رایانه‌ای بوده و اصطلاح نام “بازی‌خور” را یدک‌ می‌کشند، تلاش دارند تا با خریداری کردن آخرین و بهترین قطعات و وسایل گیمینگ، بهترین تجربه را از بازی‌های رایانه‌ای داشته باشند. هدست‌های گیمینگ یا مخصوص بازی، یکی از اصلی‌ترین ابزاریست که هر گیمری به آن نیاز دارد و باید یکی از آنها را داشته باشد.

اما در دنیای بازی‌ها، تکنولوژی‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ به عنوان مثال علاوه بر هدست‌های استریو یا 2 کاناله، بسیاری از بازی‌ها هستند که با پشتیبانی از صدای 5.1 کاناله (دالبی دیجیتال)، می‌توانند تجربه‌ی بی‌نظیر و فوق‌العاده بهتری را به کاربران انتقال دهند. البته این روزها هدست‌های زیادی در بازار هستند که مدعی شده از صدای 5.1 کاناله پشتیبانی می‌کنند. هر چند، این موضوع صحت نداشته و هیچ‌کدام از آنها نمی‌توانند آنطور که باید، این ویژگی را منتقل کنند. همین موضوع باعث شده تا شرکت به نام Ozone با طراحی و عرضه هدست مخصوص بازی Raze Z90، علاوه بر انتقال بهترین تجربه ممکن، صدای 5.1 را به معنای حقیقی پیش روی کاربران قرار دهد.

آقای Rojo Galvin، مدیر بخش بازاریابی شرکت Ozone اذعان داشته که این هدست جدید، مخصوص افرادی بوده که می‌خواهند طعم واقعی بازی‌ها با صدایی 5.1 کاناله و دالبی بچشند. شاید بسیاری از افرادی که صرفا برای پر کردن اوقات خود به بازی می‌پردازند، نیازی به صدای 5.1 کاناله نداشته باشند، اما گیمرهای حرفه‌ای، به خاطر دانشی که در این مورد و اهمیت بالای آن دارند، به دنبال خرید یکی از این محصولات باشند.

OZONE Launches the Raze Z90 5.1-channel Headset2

شاید بتوان صدای 5.1 کاناله را برای درک بهتر، صدای سه‌بعدی خواند. با پشتیبانی وسیله مورد نظر (هدست، هدفون، اسپیکر و …) از این تکنولوژی، کاربران تصور خواهند کرد که در میدان بازی حضور دارند!

سازندگان نه تنها سعی کرده‌اند از آخرین تکنولوژی‌ها استفاده کنند، بلکه تلاش داشته‌اند تا کار کردن با این وسایل را نیز آسان کنند. شاید یکی از مواردی که در ظاهر اهمیتی نداشته باشد، میکروفون دستگاه است که باعث آزار برخی کاربران می‌شود. در هدست جدید Raze Z90، این امکان برای کاربران وجود دارد تا با جدا کردن میکروفون، بدون هیچ چیز اضافی و مزاحم، مشغول بازی شوند.

نرم‌افزاری که سازندگان همراه با این هدست عرضه کرده‌اند، امکان شخصی‌سازی برای کاربران را نیز فراهم کرده است. همچنین طبق گفته‌های Ozone، این هدست تنها 540 گرم وزن خواهد داشت و بر خلاف برخی از محصولات مخصوص بازی بازار، کاربران قرار نیست که وسیله‌‌ای سنگین را بر روی سر خود قرار دهند. به علاوه، وزن پایین این هدست، جابه‌جا کردن آن را نیز آسان‌تر می‌کند.

هم‌اکنون فروش هدست مخصوص بازی Ozone Raze Z90 با قیمت 109.90 یورو آغاز شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال