پاناسونیک دوربین DMC-GH5 را می‎سازد؛ قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه

شرکت ژاپنی پاناسونیک بخشی از مشخصات اولیه‎ی دوربین در حال ساخت Lumix GH5 خود را اعلام کرده است. این دوربین برای اولین بار در شورای حمایت از حقوق مصرف کننده بین المللی دارای قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه است تا خروجی ویدئوها با دقت اولترا اچ‎دی و کیفیت 10 بیت […]

شرکت ژاپنی پاناسونیک بخشی از مشخصات اولیه‎ی دوربین در حال ساخت Lumix GH5 خود را اعلام کرده است. این دوربین برای اولین بار در شورای حمایت از حقوق مصرف کننده بین المللی دارای قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه است تا خروجی ویدئوها با دقت اولترا اچ‎دی و کیفیت 10 بیت 4:2:2 باشد. دوربین GH5 هم‎چنین دارای حالتی به اسم 6K Photo mode است که تصاویر ثابت 18 مگاپیکسلی فوق‎العاده با کیفیتی از ویدئوهای اولترا اچ‎دی گرفته شده استخراج می‎شود، تعداد پیکسل‎های این تصاویر به نسبت تصاویر فول اچ‎دی 9 برابر بیشتر است. علاوه بر این امکان استخراج تصاویر 8 مگاپیکسلی از ویدئوهای 4K گرفته شده با نرخ 60 فریم بر ثانیه وجود دارد. پاناسونیک به منظور بهبود کیفیت دوربین خود پیشرفت‎‎هایی در بحث پردازش تصویر و توزیع گرمایی صورت داده است. این شرکت اطلاعاتی در رابطه با زمان رونمایی از این گوشی یا قیمت آن مطرح نکرده است.

نمونه‎ای ابتدایی از دوربین GH5 پاناسونیک در نمایشگاه فتوکینای 2016 توسط این شرکت به همراه لنزهای DG Vario-Elmarit F2.8-4.0  جدید شرکت لایکا، با زوم‎های 12 تا 60 میلی‎متری، 8 تا 18 میلی‎متری و 50 تا 200 میلی‎متری، به نمایش در آمد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال