پاناسونیک Toughpad FZ-A2؛ تبلتی برای شرایط سخت

تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند معمولا بخاطر قدرت سخت افزاری بالا یا امکانات و طراحی و کیفیت ساختی که دارند، به قیمت بالایی به فروش می‌رسند، اما تبلت پاناسونیک تنها بخاطر مقاومت بالایی که در مقابل شرایط خاص دارد، به قیمت حدود 2200 دلار (حدود 8 میلیون تومان!) قیمت گذاری شده است. این تبلت با توجه […]

تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند معمولا بخاطر قدرت سخت افزاری بالا یا امکانات و طراحی و کیفیت ساختی که دارند، به قیمت بالایی به فروش می‌رسند، اما تبلت پاناسونیک تنها بخاطر مقاومت بالایی که در مقابل شرایط خاص دارد، به قیمت حدود 2200 دلار (حدود 8 میلیون تومان!) قیمت گذاری شده است.

این تبلت با توجه به طراحی خاص و متریال بکار رفته در ساخت بدنه و درز بندی انجام شده، امکان استفاده در زیر باران، زیر نور مستقیم آفتاب، گرما و سرمای شدید، فشار و ضربه و محل‌های خاصی مانند کارخانجات، معادن و … را به کاربر می‌دهد.

اگر از مشخصات سخت افزاری تبلت پاناسونیک سوال کنید، باید بگوییم نمایشگری 10 اینچی با رزولوشن 1200×1920 پیکسل و نور پس زمینه بسیار قوی (800 کاندلا بر متر مربع) دارد که در زیر آن، چیپست Intel Atom Z8550 چهار هسته ای با 3 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

پورت USB 3.1 Type C، باتری قابل تعویض و قدرتمند (که برای 9 ساعت کارکرد تبلت پاسخگو خواهد بود) استاندارد IP65 برای ضد آب و گرد و غبار بودن و مقاومت در مقابل افتادن از ارتفاع 120 سانتیمتری با وجود وزن 880 گرمی! از دیگر ویژگی‌های این تبلت اندرویدی است.

لازم به ذکر است، پاناسونیک برای این تبلت چند پورت دیگر (از جمله یک پورت USB 3.0، پورت HDMI، درگاه کارت حافظه، درگاه هدفون) نیز در قسمت دیگری قرار داده که کاربرد تبلت را برای مصارف گوناگون، آسان‌تر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال