پاناسونیک گوشی های مخصوص سالمندان و کودکان را عرضه میکند

پاناسونیک طی رویداد ایفا 2019 گوشی های ساده و غیر هوشمند خود را عرضه کرد. این گوشی ها با کاربری های ساده مخصوص سالمندان و کودکان تهیه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، پاناسونیک گوشی های ساده و غیر هوشمندی را طراحی کرده که مجهز به کلید هشدار درد Distress-Alert است. […]

پاناسونیک طی رویداد ایفا 2019 گوشی های ساده و غیر هوشمند خود را عرضه کرد. این گوشی ها با کاربری های ساده مخصوص سالمندان و کودکان تهیه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، پاناسونیک گوشی های ساده و غیر هوشمندی را طراحی کرده که مجهز به کلید هشدار درد Distress-Alert است. که میتواند در نجات جان سالمندان و بیماران نیز موثر باشد.

این گوشی ها در سالهای گذشته در بازار موجود بوده و حتما افراد بسیاری آن را به یاد می آورند. این گوشی ها با نام Candy bar و تاشو بودند. تفاوت اصلی این گوشی های غیر هوشمند با گوشی های هوشمند در دو چیز بود. عمر باطری این گوشی های ساده بسیار طولانی تر از گوشی های هوشمند است. و گاها به هفته ها میرسد. و همچنین حریم خصوصی افراد در آن در معرض خطر نیستند. و برای کودکان و سالمندان مناسبند.

گوشی های ساده جدید پاناسونیک که در سال 2019 ارائه خواهد شد شامل مدل پوسته‌صدفی TU456، مدل تاشو پوسته‌صدفی TU466 ، مدل معمولی TU110 و مدل TU150 است. تفاوت انها نیز در وجود GPS و پایه نگهدارنده شارژ است.

مدل‌های تاشو TU456 و TU466

این دو مدل که همان گوشی های تاشو با رنگ صدفی محسوب میشوند .  از کلیدهای فیزیکی نسبتا مناسبی با صدای کلیک برخوردارند. روشنایی و ابعاد صفحه نمایش بزرگ است و در مقابل روشنایی نور روز نیز قابلیت خوانایی دارند. فرمت حروف در سایز بالاست و کسانی که از مشکلات بینایی رنج میبرند براحتی میتوانند از آن استفاده کنند.

سیستم هشدار درد که پیش تر در مورد آن صحبت شد نیز بصورت یک دکمه در پشت این گوشی قرار دارد. با زدن و نگهداشتن آن ، سیستم پیام رسانی آن فعال شده و با پنج مخاطب تماس میگیرد. این سیستم منتظر میماند تا یکی از مخاطبین پاسخگو باشند. اگر هیچ کدام پاسخ ندادند پیامکی را برای آنها با مختصات GPS ارسال میکند.  محتویات پیامک در TU466 حاوی مختصات GPS وگوشی TU456 فاقد GPS است.

مدل‌های ساده TU110 و TU150

این دو گوشی نیز از ساده ترین گوشی های ساخت پاناسونیک محسوب میشوند. با همان مشخصات و ویژگی های گوشی های ساده و معمولی. مدل TU110 بسیار باریک و ظریف طراحی شده است و برای کودکان مناسب تر است. اما TU150 شامل یک صفحه کلید بزرگ با حروف درشت است. که احتمالا برای سالمندان طراحی شده است. این مدلها نیز همانند دو مدل قبلی از سیستم پیام هشدار برخوردار هستند.

این 4 مدل به‌ترتیب تقریبا ۴۰، ۵۰، ۷۰ و ۸۰ دلار قیمت خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال