بخشی از موشک اسپیس ایکس ۵ سال پس از ارسال ماهواره در جو سوخت

مرحله بالایی موشک اسپیس ایکس که حدود ۵ سال پیش یک ماهواره را به فضا ارسال کرده بود هم اکنون در جو زمین و بر فراز مکزیک سوخت. این موشک حدود ۵ سال پیش یک ماهواره را با موفقیت به فضا ارسال کرده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق گزارش […]

مرحله بالایی موشک اسپیس ایکس که حدود ۵ سال پیش یک ماهواره را به فضا ارسال کرده بود هم اکنون در جو زمین و بر فراز مکزیک سوخت. این موشک حدود ۵ سال پیش یک ماهواره را با موفقیت به فضا ارسال کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق گزارش هایی که به صورت محلی از انفجار موشک بر فراز مکزیک منتشر شده بخشی از موشک فالکون ۹ مربوط به ماموریت آکوستا ۲۳ در سال ۲۰۱۷ در روز شنبه در جو زمین بر فراز مکزیک سوخته است. با وجود این که این اتفاق امری طبیعی تلقی می شود اما شرکت اسپیس ایکس و یا ایلان ماسک اظهارنظری در ارتباط با سوختن فالکون ۹ در جو بیان نکردند.

ماهواره آکوستار ۲۳ در فاصله ۳۵ هزار و ۹۰۰ کیلومتری از زمین توسط موشک فالکون ۹ قرار گرفته است. این ماهواره ۳ باند وظیفه فراهم کردن اینترنت و خدمات ارتباطی برای کشور برزیل را برعهده داشته است. این ماهواره هم اکنون در مدار قرار دارد و فعالیت آن نیز دست‌کم تا یک دهه دیگر ادامه خواهد داشت. ورود به بخش بالایی موشک فالکون نه به جو و سوختن آن توسط وبسایت و در فیلمهای تهیه شده از کاربران در توییتر کاملاً مشخص است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال