پتنت جدید ثبت‌شده توسط گوگل، طرح احتمالی نسل دوم از عینک هوشمند این شرکت را نشان می‌دهد

اخیرا پتنت جدیدی توسط شرکت گوگل در سازمان USPTO منتشر شده که نشان می‌دهد نسل بعدی از عینک هوشمند گوگل، طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. طبق اسنادی که توسط USPTO منتشر شده، این وسیله نیز همانند عینک هوشمند قبلی این شرکت اطلاعات مختلف را دریافت، تبدیل و نمایش می‌دهد. حتی این امکان برای […]

اخیرا پتنت جدیدی توسط شرکت گوگل در سازمان USPTO منتشر شده که نشان می‌دهد نسل بعدی از عینک هوشمند گوگل، طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. طبق اسنادی که توسط USPTO منتشر شده، این وسیله نیز همانند عینک هوشمند قبلی این شرکت اطلاعات مختلف را دریافت، تبدیل و نمایش می‌دهد.

حتی این امکان برای کاربر وجود دارد که محل عینک را بر روی چشم خود تنظیم نماید و حتی آن را هر کجا که مایل بود، قرار دهد. نکته‌ی بسیار جالبی که در مورد این پتنت و اسناد مربوط به آن وجود دارد، این است که گوگل این پتنت را در سپتامبر سال 2012 به ثبت رسانده و حالا می‌توان ارتباط آن با بنرهای این شرکت در رستوران‌های آمریکا که بعدها توسط دولت از انتشار آن جلوگیری شد را دریافت.

به هر حال هیچ کدام از تلاش‌های گوگل و روش متفاوت آن برای معرفی عینک هوشمند خود، هیچ‌وقت به حقیقت تبدیل نشد و گوگل هیچ‌وقت نتوانست آن چیزی که می‌خواهد را پیش روی همگان قرار دهد. اگر به یاد داشته باشید، ویدئویی بی‌نظیر و خارق‌العاده از عملکرد عینک هوشمند این شرکت با نام Project Glass منتشر شد، اما هیچ‌وقت پا به دنیای واقعیت نگذاشت و البته شاید هیچ‌وقت نیز این اتفاق نیفتد. حال گوگل قصد دارد با عرضه‌ی Google Glass 2، یک قدم به آنچه در ابتدا قصد انجام آن را داشت، نزدیک شود. باید این موضوع را نیز پذیرفت که انتظارات از نسل اول عینک هوشمند گوگل بسیار بالا بود و شاید همین موضوع یکی از دلایلی بود که باعث شد گوگل نتواند به هدف خود برسد.

به هر حال باز هم اطلاعات و اسنادی از این پتنت توسط گوگل، در تاریخ 24 نوامبر، یعنی هشتم آذر 94 با عنوان “گجتی پوشیدنی با ساختارهای ورودی و خروجی” به ثبت رسیده که می‌تواند امید افراد مختلف در عرضه‌ی نسل دوم از عینک هوشمند گوگل را زنده و بیشتر از قبل نماید. در ادامه می‌توانید سایر اسلایدهای منتشر شده در این مورد را مشاهده نمایید:

 

Patent awarded to Google hints at new design for Google Glass 2 4 Patent awarded to Google hints at new design for Google Glass 2 2 Patent awarded to Google hints at new design for Google Glass 2 3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال