ثبت پتنت ماژول دوربین جدید هواوی با قابلیت ثبت تصویر سه بعدی کاربران

اخیراً هواوی پتنت جدیدی از یک ماژول دوربین ثبت کرده که می تواند تصویر سه بعدی از صورت کاربران نشان دهد. این ماژول شامل سه حسگر و یک نمایشگر کوچک است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً هواوی پتنتی ثبت کرده که مربوط به گوشی‌های هوشمند با دوربین سه گانه خواهد بود. […]

اخیراً هواوی پتنت جدیدی از یک ماژول دوربین ثبت کرده که می تواند تصویر سه بعدی از صورت کاربران نشان دهد. این ماژول شامل سه حسگر و یک نمایشگر کوچک است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً هواوی پتنتی ثبت کرده که مربوط به گوشی‌های هوشمند با دوربین سه گانه خواهد بود. طبق گزارش منتشر شده توسط هواوی سنترال این پتنت می تواند یک ایده خلاقانه برای آینده صنعت موبایل باشد. یک طراح شناخته شده مدل مفهومی این پتنت را در مجموعه ای از رندر ها بر اساس این پتنت طراحی کرده است.

هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده با مشکلات بسیاری روبرو است. اما با وجود همه این چالش ها با قسمت تحقیق و توسعه هواوی با فناوری هایی برای ماندن در بازار روبرو هستیم.

همانطور که در رندر های این پتنت مشخص است یک گوشی هواوی با ماژول بزرگ برای دوربین در پنل پشتی را شاهد هستیم که فرمی دایره ای دارد و درون آن مجموعه دوربین سه گانه و فلش ال ای دی قرار گرفته اند. درون سیستم دوربین نیز نمایشگر کوچکی قرار دارد که به عنوان نمایاب برای دوربین خواهد بود. همچنین این نمایشگر به کاربران برای گرفتن ژست مناسب جلوی دوربین توصیه‌هایی را ارائه می‌کند.

این دوربین می‌تواند یک مدل سه بعدی از چهره کاربر ثبت کند و دستورالعملهای متعددی را نیز برای تشخیص چهره به صورت کامل ارائه کند. از طریق این نمایشگر لمسی امکان چرخش صورت به سمت دلخواه و بررسی بخش هایی از چهره وجود دارد. همچنین دوربین جزئیاتی از صورت کاربر مانند منافذ، چین و پروک، آکنه جوش و قرمزی پوست را در اختیار کاربر قرار می دهد.

البته باید در نظر داشت که بسیاری از این پتنت ها توسط شرکت های مختلف ثبت شده اما در نهایت به محصول واقعی تبدیل نمی شوند. باید دید هواوی در آینده این پتنت را به صورت یک محصول واقعی تولید خواهد کرد یا خیر. برخی دیگر از کاربران نیز معتقدند هواوی در نهایت ممکن است این پتنت را بصورت یک گجت پوشیدنی یا یک آینه هوشمند ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال